zirnachoz Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 (endret) Skal kjøpe ku990 om litt og er det noe jeg burde vite om den som er viktigt? Noe jeg lurer på... :Hvor mye GB micro-sd støtter den? :Støtter den lydformat m4a? Håper på svar... =D Endret 23. september 2008 av zirnachoz Lenke til kommentar
Geirern Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 Vet bare svaret på nr1. Den støtter max 2GB minne, men jeg bruker et 4GB minne. Kun en bakdel med det har jeg funnet ut, og det er at kamerabilder ikke kan lagres direkte på minnekort, men går på interminne (100MB) Men bevares, dobbelt så mange sanger = thx Lenke til kommentar
zirnachoz Skrevet 23. september 2008 Forfatter Del Skrevet 23. september 2008 Vet bare svaret på nr1. Den støtter max 2GB minne, men jeg bruker et 4GB minne. Kun en bakdel med det har jeg funnet ut, og det er at kamerabilder ikke kan lagres direkte på minnekort, men går på interminne (100MB) Men bevares, dobbelt så mange sanger = thx Takk, det var bra jeg fikk orden på det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå