~ David ~ Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 En HP Pavilion DV51094 selges på Lefdal til 6995,-. Er den kraftig nok til å kjøre spill på? Tenker da på litt RPG spill som Mount & Blade og liknende. * Intel Core 2 Duo P7350 * 2.0 GHz * 320 GB * 4 GB internminne * Nvidia GeForce 9600 GT 512 MB På forhånd takk for svar Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 Den burde funke. Er ikke sikker på hvordan de spilla er, men min PC (som har et lite hakk dårligere skjermkort) klarer Crysis på low. Ikke forvent den beste grafikken på nyere spill, da. Lenke til kommentar
Amriden Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 Har du en link til den maskinen? Fant den ikke på Lefdal sine sider. Ser ut som en meget god pris.... Lenke til kommentar
~ David ~ Skrevet 23. september 2008 Forfatter Del Skrevet 23. september 2008 Den er i en kampanjeavis for nyåpning av butikk i Sandefjord.. Tror ikke prisen er så verst nei, med tanke på at den har Blu-Ray spiller i tillegg. Knewt: Det høres bra nok ut for meg Jeg er ikke så opptatt av grafikk egentlig, vil bare kunne spille uten at det lugger for mye (dvs. lugger i det hele tatt) :!: Takk for svar! Hopper nok på denne hvis de har flere igjen når jeg kommer dit i morgen Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 En HP Pavilion DV51094 selges på Lefdal til 6995,-. Er den kraftig nok til å kjøre spill på? Tenker da på litt RPG spill som Mount & Blade og liknende. * Intel Core 2 Duo P7350 * 2.0 GHz * 320 GB * 4 GB internminne * Nvidia GeForce 9600 GT 512 MB På forhånd takk for svar Jeg har svakere skjermkort enn det, litt mindre minne men samme klokkehastighet, og jeg kan spille crysis på medium, det oppsettet der ser bra ut Go for it! Lenke til kommentar
~ David ~ Skrevet 23. september 2008 Forfatter Del Skrevet 23. september 2008 Kult, takk! Da blir det kjøp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå