Rune S Skrevet 26. mars 2003 Del Skrevet 26. mars 2003 Er Splinter Cell gøy også etter at man har rundet det? Lenke til kommentar
joac Skrevet 26. mars 2003 Del Skrevet 26. mars 2003 Er Splinter Cell gøy også etter at man har rundet det? nei.. jeg synes spillet var bra, men det er altfor lineært. Hadde det vært mer ting å utforske, som i nolf1/2 og med flere valgmuligheter til løsninger som hitman2 hadde det vært virkelig kult Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 26. mars 2003 Del Skrevet 26. mars 2003 Er Splinter Cell gøy også etter at man har rundet det? nei.. jeg synes spillet var bra, men det er altfor lineært. Hadde det vært mer ting å utforske, som i nolf1/2 og med flere valgmuligheter til løsninger som hitman2 hadde det vært virkelig kult enig Lenke til kommentar
CAH1 Skrevet 26. mars 2003 Del Skrevet 26. mars 2003 Jeg skulle til å runde det for andre gang men kom ikke så langt før jeg fant ut dette gidder jeg ikke en gang til. Så jeg er enig. Det er ikke stor nok frihet i spillet til at man skal gidde å gjøre nøyaktig det samme to ganger. Lenke til kommentar
Laman Skrevet 26. mars 2003 Del Skrevet 26. mars 2003 Ja, enig i det :wink: , men nå har det kommet et nytt mission som du kan laste ned via xbox live-tingen der . Kola Cell tror jeg det heter... Lenke til kommentar
Nymfo- Olga Skrevet 26. mars 2003 Del Skrevet 26. mars 2003 Runda det to ganger etter hverandre.... Syntes det var skøy andre gangen også, men det er rimelig lineært... (Nå digger jeg vel å merke alt som har med "snike- drepe- gjemme seg" å gjøre noe så inni helsike da... Ikke sikkert alle gidder å runde det mer enn en gang...) Lenke til kommentar
Rune S Skrevet 9. april 2003 Forfatter Del Skrevet 9. april 2003 hva om man først tar det på easy og så på hard? Lenke til kommentar
oerhört Skrevet 9. april 2003 Del Skrevet 9. april 2003 hva om man først tar det på easy og så på hard? Normal og hard er ikke spesielt forskjellige. Du tåler mindre og vaktene tåler mer bly, men valgte du å vandre blant skyggene, og ikke dra fram pistolen første gangen du spilte gjennom, blir det nesten det samme. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå