hitokiri Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 Nå har offisielle bilder og spesifikasjoner lekket ut. Les mer Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 Hva skjer med HTC G1 med tanke på Norge da? Vil den i det hele tatt bli solgt i Norge, eller er dette uvisst! I såfall snakker vi vel om lang ventetid. Innen den tid har vi vel klart å lage et par Android ROM's til eksisterende HTC telefoner (følg utviklingen på htcandroid) Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 Så ut som en morsom greie det. Har lyst å teste en slik. Kanskje jeg må dra en tur til USA. Hitokiri: En liten feil i artikkelen: Tmonews.com skriver også at det kreves både en Gmail-konto. Betyr det at man trenger 2 Gmail-kontoer? Lenke til kommentar
Lionel_Luthor Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 Er jo litt artig denne her.. tastene ser gode ut bare med og se på bilder.. gleder meg til og lese mer nøyaktige specs som kommer på denne telefonen.. Lenke til kommentar
chberge Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 At den krever en Gmail konto er jo overhodet ikke noe problem, og det har vel med alle Google applikasjonene som ligger inne å gjøre. Blant annet Docs, Gmail, osv. Lenke til kommentar
balaba6 Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 kan nesten ikke tro at den ble så stygg LATTERLIG! Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 spennnende spennende, selv om jeg nok ønsker å lese om en telefon med android som garantert kommer til norge... Lenke til kommentar
meastp Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 At den krever en Gmail konto er jo overhodet ikke noe problem, og det har vel med alle Google applikasjonene som ligger inne å gjøre. Blant annet Docs, Gmail, osv. Dersom den faktisk krever det for å fungere skikkelig, forsvant i hvert fall forhåpningene om et open source / fritt produkt... Dog, den så ganske stilig ut, og fullt så ille som iphone blir det vel aldri. Lenke til kommentar
Marasmus Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 Tja, verken fullt så ille som iPhone og fullt så bra som iPhone på en og samme tid blir nok mer riktig. Foreløpig virker Android ganske tregt og tungvint. Lenke til kommentar
Svar Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 Når og hvor kan jeg kjøpe android dyret i plysh? Lenke til kommentar
Balli Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 er det denne ? hvis det så står det litt mer her hehe Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 hmm, slett ikke verst på specs. håper jaggu meg htc lanserer denne i norge direkte! Lenke til kommentar
meastp Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 Dog, er det mulig å legge inn OpenMoko eller Qtopia etc. senere, er jeg med.. Lenke til kommentar
aspic Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 Full 5-row QWERTY keyboard. Eg kan ikkje vente til å skrive med touch på denne! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg