int20h Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 Intel er nå klare med en ny generasjon med Vpro. Les mer Lenke til kommentar
M_Mickey Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 Det er vel ikke riktig å si at Q45 har vert i salg siden forrige måned? Har ikke sett Cube Cove til salgs noen plass enda jeg? Tidligste ETA. jeg har funnet er i neste måned. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 Hvor lett er det å få tak i vanlige hovedkort for hjemmebrukeren med AMT? AtW Lenke til kommentar
M_Mickey Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 Går ut i fra at intels egne Q45 kort har AMT og det som trengs. De er bare ikke i salg enda her til lands. ARS sin artikkel er som vanlig mer rett på sak og praktisk informativ. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 Går ut i fra at intels egne Q45 kort har AMT og det som trengs. De er bare ikke i salg enda her til lands. ARS sin artikkel er som vanlig mer rett på sak og praktisk informativ. Hva med eksisterende hovedkort? kan mitt x38-kort ha vpro feks? 915 osv? Jeg er litt grønn på hvordan jeg finner ut om hovedkortet har denne funksjonaliteten. AtW Lenke til kommentar
wonko Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Hva er det egentlig det dreier seg om? Hva menes med "vedlikehold"? Betyr det f.eks. at man kan kjøre en remote ghost session på avslåtte maskiner? Synes kanskje det kunne vært gitt en bitteliten forklaring i artikkelen.. I det minste en link til wikipedia... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå