Vegard_Haug Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 I oktober kan du svinge sverdet som barbarjenta Tyris. Les mer Lenke til kommentar
anordne Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 (endret) Husker dette fra amiga, var ett vanvittig kult spill jeg spilte igjen og igjen. Må vel være ca 15 år siden. Men da mener jeg man kunne velge mellom å være tre forskjellige skikkelser, en dverg med svær øks, en svær sterk barbar med stort sverd, og ho lille lekre dama. Alle med litt forskjellige egenskaper.Husker jeg feil? Tror kanskje jeg må kjøpe dette bare for nostalgien sin den. Endret 23. september 2008 av anordne Lenke til kommentar
magicgunnar Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 Husker dette fra amiga, var ett vanvittig kult spill jeg spilte igjen og igjen. Må vel være ca 15 år siden. Men da mener jeg man kunne velge mellom å være tre forskjellige skikkelser, en dverg med svær øks, en svær sterk barbar med stort sverd, og ho lille lekre dama. Alle med litt forskjellige egenskaper.Husker jeg feil? Tror kanskje jeg må kjøpe dette bare for nostalgien sin den. Hadde det på pc, har forsåvidt fortsatt disketten og har spilt det så mye at jeg husker forskjellene på karakterene. Dvergens øks hadde lengre rekkevidde enn alle de andre, han var klart lettest å kontrollere også, deretter kom krigern og til sist dama. Men Dama hadde sterkest magi, tror hun kunne få 9 sånne magiting totalt, krigern hadde vel max 6 og dvergen max 4. Totalt sett var nok dvergen uansett den enkleste karakteren å spille. Lenke til kommentar
anordne Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 (endret) Det var noe sånt ja, tro om det fremdeles vil være magi muligheter, og er jo litt teit at de har tatt bort 66,6% av hovedpersonene, eller kanskje de fremdeles er med? Endret 23. september 2008 av anordne Lenke til kommentar
Wartom Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 Hadde dette på Amiga og spilte det mye. Dette blir interessant å prøve. Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 om en virkelig skal spille det, så fyr opp mame Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 om en virkelig skal spille det, så fyr opp mame Arcadeversjonen er vel så og si lik som amiga-versjonen om jeg ikke husker feil? AtW Lenke til kommentar
asbjornu Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 For nostalgikerne her kan jeg anbefale å snurre i gang Golden Axe i Dosbox eller Boxer! Lenke til kommentar
Xoduz Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Hurra. Enda et spill jeg aldri kommer til å prøve - sammen med bl.a. Fable 2, Littlebigplanet, Wipeout HD og Pure. Om jeg plutselig hadde fått evnen til å gjøre hver eneste XBOX360 og PS3 som eksisterer om til... tja... brødristere? ...så hadde jeg gjort det uten å blunke mer enn kanskje tre, fire ganger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg