Gå til innhold

Inspiron 8200 og bæreveske

Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg har en "liten" Dell 8200 som jeg trenger en sekk til. Etterhvert som sykkelsesongen nå drar i gang blir det litt tungvint med bæreveske.

Etter en mail til Dell, fikk jeg vite at de hadde en til bortimot 1000 kroner, noe som er litt mer enn jeg har lyst til å ut med for øyeblikket.

Siden maskinen ikke akkurat er liten med sin 15" skjerm, er det ikke mange sekker som passer til dette beistet.

Er det noen som har erfaring med andre (billigere) sekker de har å anbefale?

Håper noen kan hjelpe meg

Tommy

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Her har du en sekk i hvert fall:

Veit ikke om den funker med en 15" pc, men har en bæreveske av samme merke og den er bra kvalitet i hvert fall....

Fra hjemmesiden til produsenten:

"Designed for portable computers with screen sizes up to 14,1"

Synd for jeg kunne tenkt meg en sånn selv :-(

Lenke til kommentar
Etter en mail til Dell, fikk jeg vite at de hadde en til bortimot 1000 kroner, noe som er litt mer enn jeg har lyst til å ut med for øyeblikket.

Høres merkelig ut... Da jeg kjøpte min I8200, kjøpte jeg ryggsekken sammen med maskinen, og betalte nærmere 500 enn 1000...

Dell har en de kaller "Midnight Grey Nylon Notebook Ryggsekk" (min er riktignok svart, men burde ellers være den samme). Denne koster 619 kr.

De har ikke to modeller, da? Og at du har fått oppgitt den dyre?

Lenke til kommentar

Det er godt gjort å finne en styggere ryggsekk en den fra Umates.

Er selv på utkikk etter ryggsekk for min 8200 og har kommet frem til 3 stykker fra Targus.

Klikk på bilde for url:

CSB2_cases_b.jpgCTM600_cases_b.jpgCQB212_cases_b.jpg

De 2 første har jeg sett på norske nettbutikker og prisen kommer seg på 600-800 kroner. Den siste som jeg egentlig har mest sansen for må sikkert bestilles fra utlandet...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...