Mr.Anki Skrevet 14. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2008 Har lyst på ny tv ja, men det koster. Har dog kun TV2 her på rommet. Lenke til kommentar
magnusalex Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 All oppussing koster jo penger... en ny tv behøver ikke å koste skjorta. Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 14. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2008 Koster fort en 4-5000 for en ny tv. Om jeg først skal ha ny tv skal den ha litt størrelse Lenke til kommentar
SaJo Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Sier meg enig i at lysere vegger vil gjøre mye for rommet! Vi malte stua i "bomull", nesten hvit. Ble veldig lyst og fint, og så har man mulighet til å friske opp med gardiner/bilder/plakater på veggene. Ang. sovealkoven og inspirasjonen må det være veldig upraktisk å ha CD'er/DVD'er over senga. Kan tenke meg man blir lei av å klatre opp i senga for å få ned filmene.. Ellers ville jeg vurdert muligheten for å ta vekk de to skrivebordene og heller få tak i et langt som går i hele bredden av rommet, under vinduet. Da får du vel plass til både stasjonær og bærbar, i tillegg til "benkeplass". Om du vil investere i en ny TV kan den henges på veggen over kommoden (eller stå på kommoden), gjerne på en arm (eller sokkel) slik at den kan dreies og vinkles dersom du ønsker å sitte/ligge i senga mens du ser TV Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå