Mr.Anki Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 Kunne tenke meg å gjort om på rommet mitt litt, men vet ikke helt hvordan. Mitt største problem er vel at bordene mine er hjemmelaget og skrudd fast i veggen. Gjelder de som det er pc'er på. Har tegnet rommet i SketchUp og håper noen kan hjelpe meg. Jeg ønsker meg mere benkplass. Kan også laste opp filen om det blir bedre å hjelpe da Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 24. september 2008 Forfatter Del Skrevet 24. september 2008 Ingen gode forslag til forandring? Lenke til kommentar
Xander^ Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Hva føler du mangler? Hva trenger du? Lenke til kommentar
knetrom Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 Om hjemmelagde bord er problemet må de fjernes Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 28. september 2008 Forfatter Del Skrevet 28. september 2008 Hva føler du mangler? Hva trenger du? Har lyst på litt med bordplass og kanskje flytte tv'en. Lenke til kommentar
Tobo-Potato Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Sover du i en alkove?! Fresht! Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 8. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2008 (endret) Stemmer Tobo-Potato Endret 8. oktober 2008 av Mr.Anki Lenke til kommentar
Tobo-Potato Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Tobo-Poraro ja! Nå har jeg hørt den og! Du ville ikke vært brydd med å legge ut et blide av alkoven din? vet det ikke har så mye med tråden å gjøre, men du kan jo slenge ut noen andre bilder av kåken i samme slengen. En alkove har lenge vært en drøm for meg skjønner du! Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 8. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2008 Beklager Tobo-Potato Bommet på tastene.. Kan prøve å få lagt ut noen bilder i løpet av uka. Lenke til kommentar
Tobo-Potato Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Beklager Tobo-Potato Bommet på tastene.. Kan prøve å få lagt ut noen bilder i løpet av uka. Setter pris på det! Skal prøve å komme med noe konstruktivt når jeg får se noen bilder. Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 11. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2008 Her er et bilde Tobo-Potato: Kan sikkert komme med noen flere en gang, men da må det ryddes Lenke til kommentar
EasyShare Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 Ja kom med flere bilder! Blir litt letter og få en oversikt også Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 12. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2008 Det må nok ryddes en del her først da Lenke til kommentar
Tobo-Potato Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 Kul nok den... Hvis du ville gjøre rommet ditt litt kulere ville jeg malt. Tipper du får en hyttefølelse av å være i det rommet siden veggene er naturelle. Bare et tips altså! Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 12. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2008 Male kan være smart ja, må vel bli en lys farge da. Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 Du kunne kanskje hatt et bord\benk, som gikk fra vegg til vegg, under vinduet? Burde gi god benkplass. Lenke til kommentar
kas_ Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 (endret) Male kan være smart ja, må vel bli en lys farge da. Hei, pusset opp et rom med furupanel for en del år siden, ganske likt ditt. Malte veggene i Cafe latte og taket i eggehvit. Rommet ble ti ganger bedre å være i med en gang. rommet blir da lyst og fint, mulig et alternativ for deg Når jeg så at du hadde en sovealkove så kom jeg på en annen person som har gjort noe kjempe flott med den løsningen. Nå vet jeg ikke helt hvor mye du kommer til å få gjort med tanke på økonomi og "skills", men tenkte at denne kanskje kunne være en slags inspirasjons kilde til deg...Trykk her for inspirasjon Hadde ihvertfall malt rommet lyst Lykke til med oppusingen!!! Endret 12. oktober 2008 av kas86 Lenke til kommentar
Tobo-Potato Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Vet ikke med noe kaffefarge, men jeg holder i på lyst. Du kan for eksempel male veggene hvite med unntak av en som kan være i en knall farge. Har det hjemme hos oss i flere rom og det føles bra. Når det gjelder "inspirasjonen" kas86, det var lekkert! Denne karen må ha penger og stil. Det er en slik kåk jeg ønsker meg! Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 13. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2008 Veldig pent rom det der kas86! Men den løsningen alkoven har ikke jeg bruk for, men stilig var det Lenke til kommentar
magnusalex Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Jeg ville definitivt malt - det er det ingen tvil om. Finn deg en hvitfarge som passer. Eggehvit, feks - rommet ditt vil bli helt annerledes. En idé å bytte ut tv'en snart? Koster litt penger, men da får du et mye "nyere" rom ganske så fort. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå