Gå til innhold
Spørsmål om hus eller oppussing? Still spørsmål her! ×

Tips til forandring på romme mitt. Med bilde!

Anbefalte innlegg

Kunne tenke meg å gjort om på rommet mitt litt, men vet ikke helt hvordan.

Mitt største problem er vel at bordene mine er hjemmelaget og skrudd fast i veggen. Gjelder de som det er pc'er på.

Har tegnet rommet i SketchUp og håper noen kan hjelpe meg. Jeg ønsker meg mere benkplass.

Mttrom1.jpg

Mttrom2.jpg

Kan også laste opp filen om det blir bedre å hjelpe da :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Tobo-Poraro ja! Nå har jeg hørt den og!

Du ville ikke vært brydd med å legge ut et blide av alkoven din? vet det ikke har så mye med tråden å gjøre, men du kan jo slenge ut noen andre bilder av kåken i samme slengen.

En alkove har lenge vært en drøm for meg skjønner du!

Lenke til kommentar
Male kan være smart ja, må vel bli en lys farge da.

Hei, pusset opp et rom med furupanel for en del år siden, ganske likt ditt. Malte veggene i Cafe latte og taket i eggehvit. Rommet ble ti ganger bedre å være i med en gang. rommet blir da lyst og fint, mulig et alternativ for deg :)

Når jeg så at du hadde en sovealkove så kom jeg på en annen person som har gjort noe kjempe flott med den løsningen. Nå vet jeg ikke helt hvor mye du kommer til å få gjort med tanke på økonomi og "skills", men tenkte at denne kanskje kunne være en slags inspirasjons kilde til deg...Trykk her for inspirasjon :p

Hadde ihvertfall malt rommet lyst :)

Lykke til med oppusingen!!!

Endret av kas86
Lenke til kommentar

Vet ikke med noe kaffefarge, men jeg holder i på lyst. Du kan for eksempel male veggene hvite med unntak av en som kan være i en knall farge. Har det hjemme hos oss i flere rom og det føles bra.

Når det gjelder "inspirasjonen" kas86, det var lekkert! Denne karen må ha penger og stil. Det er en slik kåk jeg ønsker meg!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...