Leifi93 Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 Hei, lånte mp3en til en kammerat i dag. Plugga den i laptopen for å lade den, (kjører vista) og ladet ca. 1 time. Når jeg skulle ta den ut fant jeg ikke "trygg fjerning av maskinvare" knappen. Enten var det noe feil så den ikke poppet opp, eller så så jeg den bare ikke. Etterpå gikk ikke Mp3spilleren på. Det var en 8gb versjon av Creative Zen. Nå får jeg heller ikke noe respons når jeg plugger den i pcen, prøvde med en annen pc, og med en annen Usb kabel. Lastet ned: http://no.europe.creative.com/landing/MP3P...ool/welcome.asp for å se om det hjalp, men det registrerte heller ikke at noe var plugget i pcen. Noen som har peiling på hva jeg kan gjøre? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 Det skal vanligvis ikke gjøre noe, men zen er noe herk og har mer bugs enn et insektmuseum. Prøv å se om den har en resetknapp Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 (endret) Er problemet fortsatt aktuelt? Var Creativen åpnet i noen programmer da du tok den ut av pc'en? Endret 12. oktober 2008 av 2B'1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå