J.A. Skrevet 15. januar 2002 Del Skrevet 15. januar 2002 Utførte en fullstendig viruscan på alle filer med Norton antivirus 5.0. Følgende kom opp: C:_restoretempA0140880.cpy and C:_restoretempA0140890.cpy is infected with the Trojan horse virus. Unable to delete this files. Jeg prøvde å slette filene men det var altså ikke mulig. Forøvrig finner jeg ikke katalogen og filene det henvises til. Restore katalogen er i C:_ men ikke undermappen "temp". Hmmm hva betyr dette? Ved en tidligere anledning var filen C:windowswupdt.exe infisert med Trojan Horse. Den filen slettet jeg uten problem. Når jeg kjører programmet "Trojan Remover" finner programmet ingen infiserte filer. Spørsmålet er det noe jeg bør gjøre? Installere hele OS'et på nytt? eller bare roe ned og arbeide videre..........? Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 15. januar 2002 Del Skrevet 15. januar 2002 Jeg har vært mye plaga av trojanske hester. Og NAV 2002 har ikke kunne fjerne den - med en gang. Ved restart blir hesten borte. Antakeligvis fordi fila er i bruk av Windows, men NAV tar den i oppstarten før den får starta opp. Eller noe sånt... :smile: Lenke til kommentar
J.A. Skrevet 15. januar 2002 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2002 Tja....ser ut til at du iverfall har noe mer kontroll på den. Det merkelige i mitt tilfelle er at mappa som de infiserte filene skal ligge i ikke er å finne. Har starta hele maskineriet på nytt og utført ny scanning. Samme melding kommer opp. Jeg har også instillt mappevisningene på "vis alle systemfiler", så ingen undermapper skulle da være skjulte. Tror jeg skal avinstalere heile skiten og legge OS'et inn på nytt. Forøvrig takk for svar "sosohal" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå