emero Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 Tja... hva skal en si? Vet det blir mye bilder fra meg nå, men noen ganger får man bare ånden over seg. Dette er ikke et bilde som faller i smak hos alle, det vet jeg, men jeg synes det sier så mye at jeg tar det med likevel. Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 Liker det. Aner ikke hvorfor, men jeg jeg syns det her var utrolig flott. Gatekunst. Lenke til kommentar
von-schnellfahrer Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 Kult bilde men heller det ikke motivet litt mot venstere..? Kunne gjerne ha klonet bort den blå greia i v. kant...... Men orginalt bilde.... Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 Jeg føler at det andre tar såpass mye oppmerksomhet at den blåe saken ikke har noe å si. Tror ikke jeg la merke til den før nå. Lenke til kommentar
CoconutJoiner Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 Det første som slår meg er at hele bildet virker som det er ute av fokus. Ellers så var det et tøft motiv. Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 Det er veldig ufokusert.. Fikk litt vondt i øynene. Men eller var det jo et flott bilde.. Lenke til kommentar
AstroChicken Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 Virker litt ufokusert, ja. Håndholdt kansje? Et såpass røfft motiv hadde sikkert tålt høyere ISO og tjent på kortere lukketid - har du EXIF?. Godt valgt motiv; sikkert mange som deler den oppfatningen av uadressert reklame. Angående den blå tingen så holder det sikkert med å desaturere(norsk?) den, så glir den lett inn med bakgrunnen. Lenke til kommentar
bjornast Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 Gidder ikke si noe om det tekniske siden jeg ikke har noe mer å tilføre enn det som allerede er sagt, men jeg synes bildet er en kanonbra illustrasjon på hvor mye søppel som puttes i kassene til folk. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 Fint komponert, flotte farger, og en bra samtids-illustrasjon RandiA Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå