emero Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 Jada, jeg nekter å gi slipp på sommeren fullt ennå. Jeg testet Sony's 135mm STF,og kom over noen flotte roser rett utenfor butikken. Disse er ikke redigert på noe vis. Kun croppet og redusert størrelse. Noen tanker? All kritikk er god kritikk. Lenke til kommentar
kaaholm Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Småskandale at du ikke har fått noen tilbakemeldinger. Jeg tror det kommer av at det er litt vanskelig å mene noe om bildene dine. De er på ingen måte elendige, så du er ikke kandidat for slakt. De er heller ikke fantastiske, så det er ingen som hiver seg på bare for å skryte. For å ta bildene, så syns jeg det første blir litt for preget av hardt lys. Du skulle også spandert på oss litt lenger DOF sånn at hele blomsten ble skarp. Etter det jeg kan bedømme er bakgrunnen langt nok unna til at du hadde sluppet unna med det. Det andre har en mørk og egentlig veldig fin bakgrunn, men også her savner jeg litt mer skarphet og kanskje en strengere hjørne til hjørne komp? Lenke til kommentar
bjornast Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Ja, det er vel litt som kaaholm sier, det er litt vanskelig å mene noe om disse bildene. De blir liksom ikke mer enn bilder av roser. I tillegg til kaaholms kritikk, så mener jeg det burde vært mer luft rundt rosen. Iallefall litt mer sånn at den ikke blir kuttet såvidt til høyre. Lenke til kommentar
emero Skrevet 24. september 2008 Forfatter Del Skrevet 24. september 2008 er vel smak og behag, tenker jeg. selv liker jeg ikke å ha hele motivet i fokus ved slike bilder. er egentlig fargespillet og de myke overgangene jeg liker best med dem. men takker og bukker for meningene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå