Howard Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 Vi beklager de tekniske problemene og håper å ha rettet alle feil om kort tid. Les mer Lenke til kommentar
dahwan Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 Haha, en kamerat av meg opprettet en konto for noen timer siden. Han klarer nå ikke å logge inn Norske postnummer støttes ikke i registrasjonssjema pluss at listen med land er tom. Sikkert masse andre bugs i tillegg. Håper det er rettet opp i innen i morra. Kameraten ska ha seg PC =P Lenke til kommentar
johanf Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 (endret) Jeg lurer litt på hva NRK synes om bruken av akkurat den illustrasjonen når det gjelder "teknisk feil". Endret 23. september 2008 av johanf Lenke til kommentar
Karlstad Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 Haha, en kamerat av meg opprettet en konto for noen timer siden. Han klarer nå ikke å logge inn Norske postnummer støttes ikke i registrasjonssjema pluss at listen med land er tom. Sikkert masse andre bugs i tillegg. Håper det er rettet opp i innen i morra. Kameraten ska ha seg PC =P Om brukeren hans ikke fungerer nå så be han sende en e-post til driftsavdelingen (drift[ætt]hardware[dått]no) med brukernavn Lenke til kommentar
anordne Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 (endret) Haha, en kamerat av meg opprettet en konto for noen timer siden. Han klarer nå ikke å logge inn Norske postnummer støttes ikke i registrasjonssjema pluss at listen med land er tom. Sikkert masse andre bugs i tillegg. Håper det er rettet opp i innen i morra. Kameraten ska ha seg PC =P Om brukeren hans ikke fungerer nå så be han sende en e-post til driftsavdelingen (drift[ætt]hardware[dått]no) med brukernavn har dere problemer med tastaturoppsett[skråstræk]fonter også[spørsmåltægn] :!: Endret 23. september 2008 av anordne Lenke til kommentar
Bolson Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 Har du ikke hørt om spam. Lenke til kommentar
zicoz Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 Jeg lurer litt på hva NRK synes om bruken av akkurat den illustrasjonen når det gjelder "teknisk feil". Tenkte det samme selv. Det er ikke bare å bruke bilder fra andre nettsider selv om man oppgir kilde, er det det da? Lenke til kommentar
Alaka Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 Jeg som akkurat satte meg ned med en kaffekopp for å lese dagens artikler. Jaja, har ihvertfall fått med meg overskriftene til senere Lenke til kommentar
Ördög Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 Forvent dere ett saftig søksmål pga bortkastet tid for meg som bruker da jeg har prøvd og komme meg inn på siden når den har vært nede Lenke til kommentar
AndyF Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 bare jeg som har opplevd at forumet har vært ustabilt i flere uker? Lenke til kommentar
Salt kjeks Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 bare jeg som har opplevd at forumet har vært ustabilt i flere uker? Ihvertfall veldig treigt til tider Lenke til kommentar
Ördög Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 bare jeg som har opplevd at forumet har vært ustabilt i flere uker? Kanskje litt tregt noen ganger men generellt sett problemfritt. Idag har forumet funket normalt for meg men amobil, hardware og gamer var nede tidligere idag. Lenke til kommentar
Prognatus Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 bare jeg som har opplevd at forumet har vært ustabilt i flere uker? Nei, du er ikke alene om det. Jeg har opplevd mange SQL-feilmeldinger, innlegg som har forsvunnet når jeg har forsøkt å legge dem inn, timeout på lasting av sider, og generell treghet over lengre tid. Det siste ser ut til å være verst midt på ettermiddagen og derfor antagelig forbundet med belastning på databasetjeneren. Kanskje på tide å oppgradere kapasiteten litt? Lenke til kommentar
Bolson Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 bare jeg som har opplevd at forumet har vært ustabilt i flere uker? Nei, du er ikke alene om det. Jeg har opplevd mange SQL-feilmeldinger, innlegg som har forsvunnet når jeg har forsøkt å legge dem inn, timeout på lasting av sider, og generell treghet over lengre tid. Det siste ser ut til å være verst midt på ettermiddagen og derfor antagelig forbundet med belastning på databasetjeneren. Kanskje på tide å oppgradere kapasiteten litt? Kan, jo ikke det, i hardware.no er det avkastningsgraden (økonomisk) som rår. Ser jo det klart på synkende kvalitet på artikler, for lite tester og tydelig en mer og mer ustabil plattform. Lenke til kommentar
johanf Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Har sytekidsa på ITavisen kommet hit også nå? Lenke til kommentar
Bolson Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Har sytekidsa på ITavisen kommet hit også nå? Hva er ITavisen?. Fra spøk til revolver, hardware.no (tek.no) har dessverre en synkende trend, og som du ser, jeg har vært her noen år. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Vi er (smertelig) klar over diverse ustabilitet og jobber med å se hva vi kan gjøre for å forbedre den fronten. Desverre tar slikt litt mer enn 5 minutter, men når vi har fått avklart den fronten kommer det nok informasjon om det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå