K.. Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 (endret) Heisann kjære hardwareeksperter. Som emnetittelen antyder er jeg på jakt etter et nytt skjermkort til PC-en min. Spiller ikke særlig mye, men fint om den takler noen eldre spill (eks. WC3). Støy er imidlertid et stort krav. Vil helst ha et helt vifteløst kort slik at støynivået på pc-en holder seg minimalt. Har dette kortet nå. På forhånd takk. Endret 23. september 2008 av Knut Erik Lenke til kommentar
E.C. Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 Den? Kommer vel på akkurat 1k med frakt Lenke til kommentar
K.. Skrevet 23. september 2008 Forfatter Del Skrevet 23. september 2008 Allright! Er rusten på spesifikasjoner og så videre, men dette kortet er vel bedre enn det jeg har nå? Lenke til kommentar
007CD Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 Allright! Er rusten på spesifikasjoner og så videre, men dette kortet er vel bedre enn det jeg har nå? 3850'n tygger i seg din X700 og spytter den ut i rester i ytelsessammenheng Så ja, du kan ikke gå galt med ett 3850 kort. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå