GeirHH Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 Min "gøyeste" sykdom må ha vært når jeg fikk brokk (elns) på tissen/kuken/penisen :O)! ...greit å bruke en del forskjellige ord i tilfelle noen ikke skjønner det ene - så kanskje det andre. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 I don't see teh funneh? Lenke til kommentar
GeirHH Skrevet 23. september 2008 Forfatter Del Skrevet 23. september 2008 I don't see teh funneh? Ahh, du syns ikke den var morsom, nei, og ville fortelle det. Tja, hva skal jeg finne på da ? Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 Så gutten har fått penis/kuk/tissen-brokk!? Jøss, det var ikke bare et lite gullkorn, men samtidig et bevis for at naturen tar sine små feiltrinn ut i evolusjonsgrøfta, av og til... :!: Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 Jeg må innrømme at jeg lo litt. Lenke til kommentar
Kenny Bones Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 Et brokk vil si at en del av et organ har kommet inn et sted det egentlig ikke skal være. lol :!: Lenke til kommentar
xersess Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 Et brokk vil si at en del av et organ har kommet inn et sted det egentlig ikke skal være. lol :!: Haha, pff. For ein definisjon :!: Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 Hver for seg er de ikke så morsomme, men legger man de sammen... Min "gøyeste" sykdom må ha vært når jeg fikk brokk (elns) på tissen/kuken/penisen :O)! Et brokk vil si at en del av et organ har kommet inn et sted det egentlig ikke skal være. :!: Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Hver for seg er de ikke så morsomme, men legger man de sammen... Min "gøyeste" sykdom må ha vært når jeg fikk brokk (elns) på tissen/kuken/penisen :O)! Et brokk vil si at en del av et organ har kommet inn et sted det egentlig ikke skal være. :!: Så hvis du på en merksnodig måte har klart å få tissen/kuken/penisen i navlen din så har du brokk? For ikke å snakke om djevelsk ondt i nevnte organ. Lenke til kommentar
Ethernet Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Haha, den var fin Bear^: Ja, noe sånt Lenke til kommentar
Kornfleks Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 http://www.catchgamer.no/?module=gallery&a...p;imageId=16728 hoho Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Det står jo bare "et sted det egentlig ikke skal være." Står ingenting om at det er på din egen eller noen andres kropp... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 I don't see teh funneh? Ahh, du syns ikke den var morsom, nei, og ville fortelle det. Tja, hva skal jeg finne på da ? ^der har vi det faktiske gullkornet i tråden Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå