netphreak Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 Har kjøpt meg en Adaptec SAS kontroller med tilhørende kabel - dette er en "mini sas" til 4 stk SAS/SATA tilkoblinger. Men så har kabelen også "Sideband Signals" - hvordan kan jeg bruke denne tilkoblingen til noe fornuftig? Siden prisguiden har problemer i dag er en lenke til kabelen her: Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 (endret) Har kjøpt meg en Adaptec SAS kontroller med tilhørende kabel - dette er en "mini sas" til 4 stk SAS/SATA tilkoblinger. Men så har kabelen også "Sideband Signals" - hvordan kan jeg bruke denne tilkoblingen til noe fornuftig? Siden prisguiden har problemer i dag er en lenke til kabelen her: A sideband is extra wire that is used when hooking up extenders, LEDs & other hardware. Sideband lines (5 wires) are for system management and LED control. Endret 23. september 2008 av Nizzen Lenke til kommentar
netphreak Skrevet 23. september 2008 Forfatter Del Skrevet 23. september 2008 Joda, men HVA kan jeg koble på her (produktnavn)? Kunne godt tenke meg led's... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå