Boralis Skrevet 26. mars 2003 Del Skrevet 26. mars 2003 Ser at Intel har utviklet en sperre som skal gjøre det umulig å overklokke deres prosessorer, men jeg kan ikke forestille meg at de blir å innføre den. Det vil iallefall føre til betydelig nedgang i salget da alle overklokkere blir tvunget til å kjøpe amd. Lenke til kommentar
tHaZ Skrevet 26. mars 2003 Del Skrevet 26. mars 2003 hvis intel finner på noe sånt, så blir det intel-boikott fra meg! har vært trofast tilhenger i snart 10 år Lenke til kommentar
verwooks Skrevet 26. mars 2003 Del Skrevet 26. mars 2003 Rart at de skulle innføre dette nå da .. det skulle i så fall vært innført for lenge siden. Det vil nok sikkert ikke bli en økonomisk gevinst for selskapet i det hele tatt. Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 26. mars 2003 Del Skrevet 26. mars 2003 spørsmålet er ikke om de setter en sperre, men hvor vanskelig det blir å knekke den... tror ikke dette blir noe stort problem for OC-folket Lenke til kommentar
Kaptein_S Skrevet 26. mars 2003 Del Skrevet 26. mars 2003 Er vel kun snakk om en patent tror jeg, spørst om de noengang kommer til å bruke denne teknologien.... Lenke til kommentar
smygarn Skrevet 26. mars 2003 Del Skrevet 26. mars 2003 De har edle tanker.. forhindre folk i å bli svindlet.. MEN LOL!! Hvem, bortsett fra morra mi, kommer til å kjøpe Intel CPU'er separat om de innfører noe slikt? Betyr ikke vi overklokkere noe for dem? Innføres noe slikt blir neste cpu AMD Lenke til kommentar
panikk! Skrevet 26. mars 2003 Del Skrevet 26. mars 2003 Longhorn(palladium), intel sperre (cpu), hva annet blir egentlig lagt inn i dataene våres? Jeg personlig syns det er en skummel fremtid som er i sikt, stadig er det flere kompanier som forsøker å innskrenke rettighetene til brukeren. Kan jo ikke egentlig den som er sluttbruker gjøre det han vil med produktet så lenge han ikke ødelegger for andre enn seg selv???? Når man begynner å implementere sperrer i produktene så er det ikke lenge før man begynner å implementere restriksjoner i produktene også, er det egentlig noen som har lest di fleste av kontraktene fra microsoft når man instalere software fra dem??? Saken er ganske klar for min del, AMD, så muligens linux hvis det kommer dritt alla palladium, vi får nå håpe i det minste at det fortsatt er lovlig å surfe på nettet i fremtiden da (informasjon er jo farlig vettu). Edit: skriveleif Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå