Gå til innhold

Overklokkingslås på P4

Boralis

Anbefalte innlegg

Ser at Intel har utviklet en sperre som skal gjøre det umulig å overklokke deres prosessorer, men jeg kan ikke forestille meg at de blir å innføre den. Det vil iallefall føre til betydelig nedgang i salget da alle overklokkere blir tvunget til å kjøpe amd.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

De har edle tanker.. forhindre folk i å bli svindlet..

MEN LOL!! Hvem, bortsett fra morra mi, kommer til å kjøpe Intel CPU'er separat om de innfører noe slikt? Betyr ikke vi overklokkere noe for dem? :roll:

Innføres noe slikt blir neste cpu AMD :evil:

Lenke til kommentar

Longhorn(palladium), intel sperre (cpu), hva annet blir egentlig lagt inn i dataene våres?

Jeg personlig syns det er en skummel fremtid som er i sikt, stadig er det flere kompanier som forsøker å innskrenke rettighetene til brukeren.

Kan jo ikke egentlig den som er sluttbruker gjøre det han vil med produktet så lenge han ikke ødelegger for andre enn seg selv????

Når man begynner å implementere sperrer i produktene så er det ikke lenge før man begynner å implementere restriksjoner i produktene også, er det egentlig noen som har lest di fleste av kontraktene fra microsoft når man instalere software fra dem???

Saken er ganske klar for min del, AMD, så muligens linux hvis det kommer dritt alla palladium, vi får nå håpe i det minste at det fortsatt er lovlig å surfe på nettet i fremtiden da (informasjon er jo farlig vettu).

Edit: skriveleif

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...