Smelltheglove Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 Hei, jeg visste ikke helt hvor jeg skulle poste innlegget, håper det ikke ble altfor feil. Jeg har nå prøvd utallige ganger å koble til e-posten min, uten hell. Først prøvde jeg start.no-mailen min, alle innstillinger ER korrekte, prøvde med pop3, men jeg får bare beskjed om at "Incoming mailserver not found". Å surfe på Internet med tilkoblingspunktet jeg har valgt fungerer helt fint. Så har jeg også prøvd å koble til Gmail kontoen min, samme resultat, prøvd både pop og imap. Gmail bruker ikke standardportene, men når jeg definerer imap/pop porten, og går så ut i menyen igjen, og tilbake til der man definerer portene har den hoppet tilbake til "Default"! MSN fungerer heller ikke. Alt dette er veldig irriterende. Bruker Onecall, har sendt spørsmål til de om det er noe i deres ende som hindrer meg, men jeg tviler på at det er det.. Lenke til kommentar
Mr. P Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 Hva slags telefon har du? Prøv å bytt til ett annet nettverk, One Call støtter jo NWN, Telenor og Netcom per dags dato.. Lenke til kommentar
Smelltheglove Skrevet 23. september 2008 Forfatter Del Skrevet 23. september 2008 Hva slags telefon har du? Prøv å bytt til ett annet nettverk, One Call støtter jo NWN, Telenor og Netcom per dags dato.. N82. Takk det tenkte jeg ikke på, skal prøves. Lenke til kommentar
Smelltheglove Skrevet 23. september 2008 Forfatter Del Skrevet 23. september 2008 Samme dritet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå