Zeph Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 (endret) Er karbohydrater skadeleg for tennene då? Gjennom juice får ein i det minste i seg noko som eg godt for kroppen, f.eks. vitaminer. Heller juice enn brus og saft, men som med det meste, bør ikkje drikkes i større mengder. Endret 23. september 2008 av Zeph Lenke til kommentar
Manfred Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 Nå var det ikke først og fremst tennene jeg tenkte på da... Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 Du Blander vel saften med vann? neste gang du skal ha saft ta litt mer vann enn du pleier, etter vært så øker du med mer og mer vann og mindre og mindre saft ettervært så drikekr du bare vann og du er kurert Lenke til kommentar
Nonsens Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 (endret) Hei.Jeg elsker saft. Det er det eneste jeg drikker! På en dag drikker jeg kanskje... 5 liter saft om dagen. Det er sikkert lurt å trappe ned litt gradvis - særlig siden du har drukket daglig 'hele livet'. F.eks. ved å bytte ut hvert 3. glass med vann den første uka, annethvert glass med vann den andre uka og så videre. Eller rett og slett ved å tynne den mer og mer ut over tid. Du trenger jo ikke å slutte heeelt med saft da - et glass eller to i løpet av en dag er neppe noen krise, men å drikke flere liter om dagen er neppe lurt. Endret 23. september 2008 av Nonsens Lenke til kommentar
Glasscola2 Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 Eplejuice med lite syre? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå