Keiseren av Grønland Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 Nye spillet fra Lucasarts. Husker det fikk enorm oppmerksomhet på en eller annen E3 pga fysikken osv, og det er kanskje litt lett å ignorere til fordel for Force Unleashed. Jeg prøvde nettopp demoen av det og må si det ikke helt levde opp til forventningene. Grafikken var knallbra, men som forventet. Men det her med å kontrollere omgivelsene var vel litt statisk. Enten en kul opp eller grop ned i bakken Stort sett er alle kulene og gropene helt like. Og ved siden av det er det ett helt vanlig FPS. Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 Oi, detta spillet hadde jeg ikke hørt om. Får vel laste ned demoen da Lenke til kommentar
CN-Hst Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 Nye spillet fra Lucasarts.Husker det fikk enorm oppmerksomhet på en eller annen E3 pga fysikken osv, og det er kanskje litt lett å ignorere til fordel for Force Unleashed. Jeg prøvde nettopp demoen av det og må si det ikke helt levde opp til forventningene. Grafikken var knallbra, men som forventet. Men det her med å kontrollere omgivelsene var vel litt statisk. Enten en kul opp eller grop ned i bakken Stort sett er alle kulene og gropene helt like. Og ved siden av det er det ett helt vanlig FPS. Et helt vanlig FPS som er 3PS? Synes det var gørrkjedlig. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 Synes det virket kult og kommer nok i hylla om ikke så lenge Lenke til kommentar
Kuff1 Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 Syns ikke demoen var så veldig interessant egentlig. Latterlig dårlig animasjon i filmsekvensene hjalp heller ikke så mye. Lenke til kommentar
Tomtruck Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 Hadde denne i kikkerten etter å ha sett en trailer for en tid siden. Men demo'n falt ikke i smak. Var ikke så veldig kult å lage groper og topper. Står over denne da det kommer flere bedre spill utover høsten. Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 23. september 2008 Forfatter Del Skrevet 23. september 2008 Nye spillet fra Lucasarts.Husker det fikk enorm oppmerksomhet på en eller annen E3 pga fysikken osv, og det er kanskje litt lett å ignorere til fordel for Force Unleashed. Jeg prøvde nettopp demoen av det og må si det ikke helt levde opp til forventningene. Grafikken var knallbra, men som forventet. Men det her med å kontrollere omgivelsene var vel litt statisk. Enten en kul opp eller grop ned i bakken Stort sett er alle kulene og gropene helt like. Og ved siden av det er det ett helt vanlig FPS. Et helt vanlig FPS som er 3PS? Synes det var gørrkjedlig. Lol, jeg har den vanen at jeg kaller alle skytespill for FPS. Er vel mest fordi det ikke fantes så mange TPS før i tiden at alt stort sett var det samma. Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 Har inntrykk av at halvparten av forumbrukerne som henger på spilldelen av forumet har samme vanen. Lenke til kommentar
aleksander_sk Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 Det er et spill som fort falmer i høstens kvalitetsspill, men som med en del andre spill kan det være at dette undervurderes. Husker blant annet TimeShift demoen som ikke var det helt store, men spillet var helt flott når en fikk taket på tingene man kunne gjøre. Syns demoen var grei nok, men med tanke på fysikk så må jeg si at når en skulle skyte ned et eller annet tårn med et romskip oppå, og det sklei ned fra tårnet, da føltes det romskipet som plastdritt og ikke et svært og tungt romskip. Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 23. september 2008 Forfatter Del Skrevet 23. september 2008 Timeshift var et knallbra spill, både demoen, spillet, og online delen var det. Og den fikset dette med å kontrollere tid ganske bra. Noe som jeg anser som en av de hellige gralene innen sci-fi. Mens Fracture føles litt mer ut som en tåpelig gimmick. Det er klumper eller groper i bakken liksom:P Jeg føler at vi snart får en liten bølge av skytespill som prøver å skille seg ut med en eller annen sær gimmick. Som en hovedperson som kan fly, men bare i fem sekunder, eller lage illusjoner av seg selv for å forvirre fienden. Lenke til kommentar
hardkjerne Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Jeg føler at vi snart får en liten bølge av skytespill som prøver å skille seg ut med en eller annen sær gimmick. Som en hovedperson som kan fly, men bare i fem sekunder, eller lage illusjoner av seg selv for å forvirre fienden. Hehe, om DNF noen gang kommer ut til slutt og de har med disse elementene fra gode gamle Duke Nukem, så får du helt rett Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå