mnorm Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 (endret) Vi er tre stykker i en UB bedrift som vi har valgt å kalle bedriften vår for Trygg Import UB. Vi skal importere i første omgang noe kalt "nap zapper" som du setter på øret og vekker deg hvis du eventuelt sovner i bil. Logoen trenger ikke nødvendigvis ha noe å gjøre med akkurat det produktet å gjøre da vi vurderer å importere andre ting etterhvert. Så lurte om noen kunne lage en logo til oss, da vi ikke er så veldig flinke i Paint/Photoshop. Takk for alle forslag! Endret 23. september 2008 av mnorm Lenke til kommentar
pululf Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 Det hadde vært fint om du kunne si litt om hva du kunne tenke deg Det er ikke noe mer vanskelig enn å lage en logo uten å vite hva man skal lage :/ Jeg tror at en god logo for nap zapper ville vært et øre med et lite lyn in i det Lenke til kommentar
mnorm Skrevet 23. september 2008 Forfatter Del Skrevet 23. september 2008 (endret) Tenkte noe som sympoliserer virksomheten i bedriften, som er import. Dette kunne for eksempel hvert en jordklode eller to piler som går i en sirkel + navnet vårt under, Trygg Import Eksempler Disse bildene er hentet fra en side hvor man kunne designe sine egne logoer, men var ikke så mye å velge mellom. Bildene ble også fryktelig små. Endret 23. september 2008 av mnorm Lenke til kommentar
Kristian. Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 Logomaker.com Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Den øverste var veldig fin, men hvis noen har vært på den siden og så ser logoen deres kommer de nok ikke til å ta dere så seriøst. Lenke til kommentar
maxM Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 La ikke veldig me arbeid i denne, men en boks vil jeg påstå er ett bra element å ha med. Import handler om å skjipe ting inn i landet, ofte i containere/bokser o.l. Teksten kommer litt dårlig fram i mitt lille eksempel, og den er litt kjedelig. Kanskje å bruke en av dine ekesmpler og stappe på en boks? Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 (endret) La ikke veldig me arbeid i denne, men en boks vil jeg påstå er ett bra element å ha med. Import handler om å skjipe ting inn i landet, ofte i containere/bokser o.l. Teksten kommer litt dårlig fram i mitt lille eksempel, og den er litt kjedelig. Kanskje å bruke en av dine ekesmpler og stappe på en boks? Impport? Endret 23. oktober 2008 av PepsiCo Lenke til kommentar
TrueNo Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Har ikke vært så nøye med røyken men du kan få projektet om du har PS Lenke til kommentar
mnorm Skrevet 12. november 2008 Forfatter Del Skrevet 12. november 2008 (endret) Hadde helt glemt av denne tråden, men takk for svar. Likte den siste. Kommer muligens til å bruke den. Tusen takk, kom gjerne med flere forslag. Lo skikkelig når jeg så den med flagget, hahah^^ Endret 12. november 2008 av mnorm Lenke til kommentar
Kimelimm Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 La ikke veldig me arbeid i denne, men en boks vil jeg påstå er ett bra element å ha med. Import handler om å skjipe ting inn i landet, ofte i containere/bokser o.l. Teksten kommer litt dårlig fram i mitt lille eksempel, og den er litt kjedelig. Kanskje å bruke en av dine ekesmpler og stappe på en boks? Impport? FYTTI JEG LER SÅ JEG GRINER! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 Har ikke vært så nøye med røyken men du kan få projektet om du har PS Frå Wikipedia: Logo er en grafisk figur som kjennetegner en fysisk eller juridisk person så som en bedrift/organisasjon, eller en vare/tjeneste. En logo kan være i en eller flere farger, streker eller flater. En logo kan være basert på bokstaver, tall og lignende tegn, eller være en stilisering av en figur fra virkelighetens eller fantasiens verden, men visstnok aldri en ren avbildning av noe. En logo kan også være en helt abstrakt figur. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå