steininho Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 Pris: 3000 Abonnement: Nei Merke: Foretrekker Nokia, men er ikke låst til det. Klasse: *Business - (f.eks Nokia E-serie) Form: *Format - Vanlig, muligens skyvetelefon *Vekt - Ikke over 130 gram (helst så lett som mulig ) Skjerm: Bra kvalitet, har ikke behov for trykkskjerm etc. Andre funksjoner: *EDGE Ja *UTMS (3G) Ja *HSDPA (Super-3G) Ja *Wi-Fi (WLAN) Ja *Minnekortstøtte Ja Batteritid *Noe viktig Er ute etter en ny mobil med wifi. Er student, så prisen betyr en del. Er e utgangspunktet ute etter en telefon som har mye av det samme som Nokia 6220 classic (som dessverre mangler wifi). Kamera, musikkavspilling, etc. er uviktig. Bør helst være en smarttelefon. Har kikket en del rundt uten å finne noe som er helt optimalt. Har sett på E51 og det blir nok den om det ikke er noen som har andre tips. Likte dog ikke den helt da jeg prøvde den i butikk.. men mulig det bare er en vanesak. Noen som har tips til eksisterende modeller, eller modeller som snart er tilgjengelig? Lenke til kommentar
overlynx Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 Har hatt E50, E51 og E71 - og kan varmt anbefale Nokia's E-serie. E51 er mye telefon for pengene. Om du ønsker en skyvetelefon er vel E65 et godt alternativ, eventuelt oppdateringen E66, den er nok noe dyrere. Amobil har vel tester av disse, kan jo være et sted å begynne. Dette er de siste "ryktene" om lanseringer i E-serien: http://www.engadget.com/2008/09/19/nokias-...yboards-leaked/ Ser egentlig ikke at disse blir noe mer aktuelle, i forhold til pris/størrelse i dine ønsker. Pris:3000 Abonnement: Nei Merke: Foretrekker Nokia, men er ikke låst til det. Klasse: *Business - (f.eks Nokia E-serie) Form: *Format - Vanlig, muligens skyvetelefon *Vekt - Ikke over 130 gram (helst så lett som mulig ) Skjerm: Bra kvalitet, har ikke behov for trykkskjerm etc. Andre funksjoner: *EDGE Ja *UTMS (3G) Ja *HSDPA (Super-3G) Ja *Wi-Fi (WLAN) Ja *Minnekortstøtte Ja Batteritid *Noe viktig Er ute etter en ny mobil med wifi. Er student, så prisen betyr en del. Er e utgangspunktet ute etter en telefon som har mye av det samme som Nokia 6220 classic (som dessverre mangler wifi). Kamera, musikkavspilling, etc. er uviktig. Bør helst være en smarttelefon. Har kikket en del rundt uten å finne noe som er helt optimalt. Har sett på E51 og det blir nok den om det ikke er noen som har andre tips. Likte dog ikke den helt da jeg prøvde den i butikk.. men mulig det bare er en vanesak. Noen som har tips til eksisterende modeller, eller modeller som snart er tilgjengelig? Lenke til kommentar
dredg Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 Forslag: https://prisguiden.no/vis_kategori.ph...ering=min_price Lenke til kommentar
steininho Skrevet 23. september 2008 Forfatter Del Skrevet 23. september 2008 Takk for tipsene, tror det står mellom E51 og E66 (selv om sistnevnte blir litt dyr). Skal ut og kikke på de to "live" nå, så får jeg se hva jeg velger Takker for hjelpen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå