ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 Minnene med AoE2 er der. Linket det netopp i helgen med broren min. Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 Age of empires serien har alltid vært min favoritt sammen med Zelda-serien, og er redd det ikke blir det samme om et nytt studio en gang skal lage en firer. Det er vel bare greit. Hadde det vært det samme kunne du bare spilt AoE3 om igjen og spart pengene. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 Age of empires serien har alltid vært min favoritt sammen med Zelda-serien, og er redd det ikke blir det samme om et nytt studio en gang skal lage en firer. Det er vel bare greit. Hadde det vært det samme kunne du bare spilt AoE3 om igjen og spart pengene. Og du leste hele innlegget mitt eller bare det du siterte? AoE3 er bra, men forskjellig fra resten av serien. ... Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 Og du leste hele innlegget mitt eller bare det du siterte? AoE3 er bra, men forskjellig fra resten av serien. ... Jeg leste hele innlegget ditt ja. Siden du syntes det var bra med forandring mellom AoE2 og AoE3 liker du jo at det "ikke ble det samme", med andre ord kan du glede deg til neste spill i serien . Dersom du hadde foretrukket AoE2 om igjen, og ikke AoE3, er Ensemble uansett ikke riktig studio ettersom AoE3 ikke var det samme som AoE2. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 Eg hadde mi storheitstid med AoE, eit av mine første RTS. Framleis ligg det i toppen av dei eg har hatt mest moro med. I lag med Red Alert og Heroes of Might and Magic-serien. AoE2 og 3 kom eg aldri heilt inni, mykje grunna at eg ikkje spelte stort lengre, men det var og noko med det enkle i AoE som fanga meg. Trist at ES blir lagt ned, eg får ikkje opp artikkelen for augeblikket, men er det gitt noko grunn for at det blir nedlagt? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 Tja, de kommer vel over det værste sjokket så snart de blir kjøpt opp av en annen stor publisher. De HAR tross alt laget alle Halo-spillene + AOE-serien. Folk vet nok om dem. Blir vel kjøpt av EA snart tipper jeg. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 (endret) Halo? Er det ikkje Bungie som har laga den serien? Er vel kun Halo Wars Ensemble Studios står bak. Endret 23. september 2008 av Zeph Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 Og du leste hele innlegget mitt eller bare det du siterte? AoE3 er bra, men forskjellig fra resten av serien. ... Jeg leste hele innlegget ditt ja. Siden du syntes det var bra med forandring mellom AoE2 og AoE3 liker du jo at det "ikke ble det samme", med andre ord kan du glede deg til neste spill i serien . Dersom du hadde foretrukket AoE2 om igjen, og ikke AoE3, er Ensemble uansett ikke riktig studio ettersom AoE3 ikke var det samme som AoE2. Hæ? Tror egentlig vi er enige men prater om hverandre. Men, men. Lenke til kommentar
Mountain Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 (endret) Sørgelig! Spilte AoE II med en kompis idag jeg, blir aldri lei spillet, det er sykt bra! Endret 23. september 2008 av Narrie Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 Halo? Er det ikkje Bungie som har laga den serien? Er vel kun Halo Wars Ensemble Studios står bak. Stemmer. Lenke til kommentar
Kirchhoff Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 AoE 1 og 2 er de klart bedre enn AoE III og det kommer fra meg med mange titals(om ikke opp i hundre) timer Lan spilling med Age of empires serien. I 3'eren fyller man opp pop limiten på 10 min og har fast supply av gull mat og ved, og i tillegg mangler den stein resursen, noe som vi erfarne spillere vet at er mye mer verdifullt enn gull i 2'eren. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Pqy3rC Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Sånn går det når en fokuserer på profitt istedenfor produkter. Dagens synsing; MS må vel kutte pga manglende suksess med Vista. Lenke til kommentar
Pawndus Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Trist dette Age of Empires II er deff et av de beste spillene jeg har lagt hendene mine på,husker mange timer med middelalder morro på gutterommet Lenke til kommentar
Inception_ Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Jepp. Når man er litt yngre er murer og tårn så mye gøyere Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Det er likegyldig for meg. Mange av de gode, eldre spillstudioene har blitt ganske late og lager dårlige 3D-spill. For eksempel se på Settler-spillene i dag. Ikke så mye å skryte av. Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 AoE 3 var jo ikke så dårlig, i vert fall ikke kampanjemodusen. Historien var jo nesten genial. Men har ikke spilt det så mye. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg