Gå til innhold

Hvilke bærbar har best tastatur mtp skriving ?

Anbefalte innlegg

Skal kjøpe meg en bærbar PC. Det er viktig at den er god å skrive på, da den skal brukes til å skrive oppgaver og rapporter på.

Videre skal den brukes til internett. Dette trenger ikke være en pc for spilling. Men det

bør være en pc med god arbeidsflate mtp skjerm.

Budsjettet er stramt og bør ikke overskride så mye mer enn 4000,-

Hvilken bærbar PC er å anbefale til dette formålet ?

Har til nå sett litt på disse som alternativ.

http://www.mpx.no/aspx/produkt/prdinfovnet.aspx?plid=95172

http://www.mpx.no/aspx/produkt/prdinfovnet.aspx?plid=93556

Noen som har noen gode tips og råd her, avt linker til andre PC'r som er gode ?

Er ikke helt fan av å kjøpe brukt PC, vet ikke om det kan være en god løsning evt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

har ikke pers. erfaring med noen av dem, men vet at lenovo'en blir ganske hyppig anbefalt på forumet her i din prisklasse. mener det er noen tester rundtomkring. det finnes forskjellige utg. av n200, så sjekk litt rundt i nettbutikkene.

evt kan du kjøpe eksternt tastatur for et par hundrelapper om du ikke er fornøyd med det som er på pc'en.

Endret av isergodt
Lenke til kommentar

Hva med denne: HP Compaq 6715b.

Koster riktignok litt mer enn 4k (4995,-), men virker som et veldig bra kjøp. Veldig god skjerm samt du får med BÅDE Vista og XP-pro.

Hvordan tastaturet er vet jeg ikke, men de hp maskinene jeg har skrevet på har vært veldig gode hvertfall.

Edit: What ? Så først nå at den plutselig koster 5995,-. Da har den altså gått opp med 1000kr siden i går (eller mandag).

Update: Du får den hos mpx for 5200kr :) MPX er jo en del av Komplett ASA, så det var litt morro egentlig

Endret av Nero Burningwr00m
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...