JFM Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 Hei Jeg er på utkikk etter et program som jeg kan se skjermen til min stasjonære pc på min bærbare. Jeg skal sitte på skolen med min bærbare, og koble meg til min stasjonære. For så å bruke skjermen, tastaturet og musa til den bærbar til å jobbe på den stasjonære. Den bærbare har Windows XP pro sp3. Den stasjonære har Vista Ultimate 64-bit sp1. Lenke til kommentar
cyberjojo Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 RDP vil gå fint det, men det er flere programmer du kan benytte til samme formål. Feks vnc. Mener jeg forstod det sånn at du hadde stasjonær maskinen din hjemme. Da må du også passe på at du har riktige porter åpne i firewallene. Hvis du sitter på en skole er det kanskje blokkert for RDP, men det finnes programmer som feks kjører på port 80. Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 http://www.teamviewer.com/index.aspx Gratis for privat bruk, mange funksjoner og fungerer gjennom brannmurer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå