Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Rollespill - Vampyrtema

Gjest Guest_Sasha_*

Anbefalte innlegg

Gjest Guest_Sasha_*

Jenta mi er goter og i den forbindelse så tenkte jeg å sprite opp sexlivet litt. Vi har snakket mye om det, men har kommet så langt. Jeg og kjæresten min kunne tenke oss å ha et lite rollespill, hvor hun er vampyr. Hva foreslår dere vi trenger som props, klær osv?

Her er det jeg har tenkt ut foreløbig:

Hun har hvit sminke, falske huggtenner, svart neglisjee, korsett, svart tyllkjole, boots, musefletter.

Har også tenkt på; håndjern, starinlys, og musikk (er ikke sikker på hva jeg skal velge av musikk)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Guest_Sasha_*

Hehe. Tror ikke jeg gidder å koste på en kiste bare for det. Men det var et godt forslag.

Bytter ut håndjernene med tau ;)

Blod trur ikke jeg at jeg fikser, selv om det er jukseblod. Jeg liker å se blod på film og sånn, men da blir plutselig ikke det som skal være romantisk og litt mystisk bare ekkelt.

Lenke til kommentar

Beklager, men du kan ikke forvente svar på 40 minutter på en tirsdags morgen. Vent minst 24 timer før du bumper en tråd (om du skal bumpe i det heletatt!).

Hvis jenta er goth, så har hun vel kanskje passende musikk fra før?

Hva med den erketypiske vampyr kappen? - blir litt stereotypisk vampyr da, men så er det kanskje hensikten også? Parykk med uvanlig frisyre/farge?

svarte/mørke laken/sengetøy om dere ikke har det fra før? Blodrøde/svarte roser?

Hva med ditt eget utseende i dette rollespillet?

Endret av MrLee
Lenke til kommentar
Beklager, men du kan ikke forvente svar på 40 minutter på en tirsdags morgen. Vent minst 24 timer før du bumper en tråd (om du skal bumpe i det heletatt!).

Dette var da ikke en bump! Trådstarter må da få lov til å svare i tråden uten at du skal komme her og surmule. Ta deg en kake og kom tilbake senere, du.

Lenke til kommentar
Gjest Guest_Sasha_*

Gode forslag! Skal notere meg det.

Ja hun har kun metal-musikk. Men vet ikke hva som eventuelt egner seg til å ha sex med.

Det er jo hun som skal forføre meg.

Kappen var et godt forslag. Men tror du ikke det kan bli litt mye med; skjørt, korsett, neglisje og kappe?

Lenke til kommentar

Manfred: Da jeg begynte mitt svar, var det bare ett svar, nemlig post nr 2... Ro deg ned selv ;)

Tja, kappen som "ytterklær". Greit med pen innpakning før hærligheten blir avslørt - men som det er mitt synspunkt, dere gjør selvsagt som dere vil :)

Endret av MrLee
Lenke til kommentar
Gjest Guest_Sasha_*

Takker uansett for alle forslag jeg har fått.

Kan da avsløre at jeg tar med dama på en langweekend til Romania. Vampyrenes hjemland.

Vi skal se på slottet til Dracula og har guidet tur med hest og kjerre.

Dette vet hun ingenting om ;)

Det var da på denne turen jeg hadde håpet å få til rollespillet. Hva er vel mere perfekt enn å legge opp helgen slik sånn på forhånd. Hun får sikkert litt inspirasjon hun også da :)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...