Gå til innhold

Nettmøte: Microsoft (PC/X360)

Anbefalte innlegg

Gud for noe voldsom tomprat, fullstendig bortkasting av tid å stille et spørsmål. Man kunne like godt intervjue en GPS eller en moderne kaffétrakter og få akkurat de samme svarene.

Fyren hadde vært en utmerket politiker.

Er slik Microsoft gutta er... Trøtte og døde og ellers svært standardisert.

Han unngår også mer detaljrike forklaringer, desidert lite nyttig... Kunne like greit vært en FAQ fra MS det her.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gud for noe voldsom tomprat, fullstendig bortkasting av tid å stille et spørsmål. Man kunne like godt intervjue en GPS eller en moderne kaffétrakter og få akkurat de samme svarene.

Han unngår også mer detaljrike forklaringer, desidert lite nyttig... Kunne like greit vært en FAQ fra MS det her.

Ja, og jeg kan godt skjønne hvorfor. Jeg tipper at han både vet lite om hva MS USA sine fremtidige planer er, og ikke får lov til å si så mye om det han vet. Forståelig nok. Det jeg ikke forstår er hvorfor han stiller opp til intervju hvis han ikke kan si noe. Jul er jo ikke før om 3 måneder.

Jeg er forresten en svært fornøyd 360-gamer og ser frem til høstoppdateringene.

Endret av Khogn
Lenke til kommentar
Hvorfor xbox360?

Spørsmål fra venter:

Hvorfor mener du man bør kjøpe en xbox360 i stedet for en ps3?

Svar:

(...)man kan betale for det man vil ha og blir ikke påtvinget f.eks en blu-ray spiller eller en trådløs nettverksadapter om man ikke vil ha det(...)

Mvh, Tony

Besvart: 26. sep. 2008 13:33

Må være det dårligste argumentet jeg noen gang har hørt... :!:

Hvorfor er det et dårlig argument?

Hvorfor betale for noe du ikke trenger?

Hva om hver gang du skulle oppgradere PC, så MÅTTE du kjøpe komplett med skjerm, høytalere, skriver og scanner?

Valgfrihet gjør det billigere for de som ikke trenger alt.

Lenke til kommentar

Det er da slik ALLE slike "nettmøter" er, og har vært.

Det har da virkelig aldri kommet noen ny informasjon ut av et nettmøte.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ

Jeg vet ikke hva jeg mest skuffest over, svarene eller spørsmålene som ble besvart. Var veldig mange spørsmål her som enkelt kunne vært besvart via en kjapp tur på Google som jeg synes han kunne holdt seg for god til å svare på.

Problemet med nettmøter med folk fra børsnoterte (og alle firmaer av litt størrelse) er jo at man kun vil få standardsvar, og det er ikke stort å hente. Mener nå jeg.

Lenke til kommentar

Det er da slik ALLE slike "nettmøter" er, og har vært.

Det har da virkelig aldri kommet noen ny informasjon ut av et nettmøte.

Vell, ikke så dødt som dette her har dem IKKE vært i allefall.

Kan være emnet de hadde tatt opp, men desidert standardiserte svar i allefall.

Lenke til kommentar

Etter en fem-seks svar, hvor jeg hver gang lo av hvor lett denne fyren er å gjennomskue, så gadd jeg ikke mer. Makan til udugelige greier. Det nytter ikke å ha slike personer utad. Han prøver jo ikke virke ærlig en gang, bare svada fra ende til annen. Det er absolutt ikke slik man vinner kunder.

... og herregud: «Jeg har selv alle konsollene hjemme og de er alle bra, men jeg velger nok fortsatt Xboxen min :)». Det var overhodet ikke spørsmålet. Og du er ikke det minste sjarmerende selv om du bruker smilefjes. Tragisk.

Lenke til kommentar
Spørsmål fra Curious:

Når kommer det ny xbox med prosessor bygd på 45nm teknologi?

Svar:

Vi prater ikke om hva de ulike modellene har for komponenter da dette kan variere basert på tilgang og andre faktorer. Det vi derimot garanterer er at Xbox 360 skal tilby samme gode opplevelse til alle.

Mvh, Tony

Det betyr jo at overgangen til 45nm ikke vil føre med seg endringer som forandrer brukeropplevelsen fra dagens modeller. Dersom overgangen til 45nm betyr mindre varmeutvikling og lavere viftestøy har ikke Microsoft oppfylt denne lovnaden som det her garanteres. Løsningen må da bli å sette inn en mindre vifte i konsollene basert på 45nm slik at også disse overoppheter og dør som fluer.
Lenke til kommentar
Hvorfor xbox360?

Spørsmål fra venter:

Hvorfor mener du man bør kjøpe en xbox360 i stedet for en ps3?

Svar:

(...)man kan betale for det man vil ha og blir ikke påtvinget f.eks en blu-ray spiller eller en trådløs nettverksadapter om man ikke vil ha det(...)

Mvh, Tony

Besvart: 26. sep. 2008 13:33

Må være det dårligste argumentet jeg noen gang har hørt... :!:

Hvorfor er det et dårlig argument?

Hvorfor betale for noe du ikke trenger?

Hva om hver gang du skulle oppgradere PC, så MÅTTE du kjøpe komplett med skjerm, høytalere, skriver og scanner?

Valgfrihet gjør det billigere for de som ikke trenger alt.

Det er ett dårlig argument fordi dette er positive features fra konkurenten, som han lager til negative features. :-/

PS3 har Bluray, som ikke Microsft ønsker å la sine 360-kunder kunne bruke.

i.e. du oppgraderer PC'en din, og den ene støtter både farge-skjermer, og svart/grønn skjermer.. Mens på den andre så er det bare muligheter å bruke svart/grønn skjerm..

Og ergo så blir 'argumentet' at du skal oppgradere til PC'en med kun svart/grønn, fordi de ikke 'tvinger' deg til å kjøpe farge-skjerm støtte.

Om noen skulle foretrekke spillene som MS lager, iforhold til Sony sine, så er det ett godt argument.. :)

Lenke til kommentar
Det var da ikke så ille! Hva forventer dere?

Men, det var mere morro i det å lese selve spørsmålene enn svarene:)

(Men la nå ikke kritikk knekke muligheten for andre fremtidige nettmøter.)

Er jo ikke noe vits med nettmøter hvis det skal gå sport i å svare mest mulig korrekt og etter "company policy". Da kan både hw.no og leserne bruke tiden på noe bedre. Prefabrikerte svar fra MS er like mye verdt som vått dasspapir.

Lenke til kommentar
Wii vs. PS3

Spørsmål fra Mathias:

Hva er morsomst av Nintendo Wii og Playstation 3. Hvis du måtte velge.

Svar:

Hei Mathias,

Jeg har selv alle konsollene hjemme og de er alle bra, men jeg velger nok fortsatt Xboxen min :)

Mvh, Tony

Hvis han måtte velge mellom Wii og PS3 måtte det jo bli Xbox 360. :roll:

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...