mcgroven Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 Det neste James Bond-spillet kommer en uke før filmen. Les mer Lenke til kommentar
JFM Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 Noen som vet systemkravene? Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 Call of Duty utvikler Treyarch. Off, syntes det er litt pointless å nevne det ettersom skremmer bort meg ihvertfall! MEN, vi får jo se om skeptisismen min er rettferdiggjort etter at dette eller Cod5 er prøvd, alt etter hva som kommer først. Lenke til kommentar
Sivert1 Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 Gamer.no vet at dette spillet også kommer til Wii, right? Synes det er veldig rart at dere ikke har skrevet det.. Fordi det er jo mange, inkludert meg, som gleder seg til WII versjonen av dette spillet.. Lenke til kommentar
Dunedain Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 Gamer.no vet at dette spillet også kommer til Wii, right? Synes det er veldig rart at dere ikke har skrevet det.. Fordi det er jo mange, inkludert meg, som gleder seg til WII versjonen av dette spillet.. Mulig det kommer senere til Wii? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg