Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Urin lekker i boxeren

Gjest estragon

Anbefalte innlegg

Gjest Guest_Anonym_*

Jeg sliter med at etter jeg har urinert så er jeg ikke helt tom slik at noe urin (kun få dråper) går i boxeren. Derfor kan det også enkelte ganger bli en liten "urin-flekk" (væske) som en ser igjennom. Det er ikke alltid kult når en skal gå i boxeren forbi andre mennesker og en ser den lille urinflekken. Derfor kan jeg ikke gå i hvit boxer fordi det også kan bli gule flekker i boxeren.

Noen som har noen gode råd om hvordan en kan unngå dette? Noen teknikker eller tips?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ved penishodet har urinrøret en liten utposning det er nok der den siste dråpen ligger som kommer ut senere.

Rist eller klem litt, du kan bruke litt toilettpapir, så kommer den siste irriterende, ja.

Hvorfor går du rundt i boxeren uansett?

Jeg antar det er i "hjemmets lune hi" og ikke på byen.

P.s. Husk sånne temaer skal tas under Helse.

Endret av Fjellvaaken
Lenke til kommentar

Slutt å gå i hvite boksere? På lik linje med hvite sokker og hvite t-skjorter...

Why?

Hvite boksere: Skidmarks, urin, etc

Hvite sokker: Ser bare jævlig ut, samt at det ser så utrolig flott ut når man tar av seg skoa og blotter sine halvsvarte sokker fulle av drit

Hvite t-skjorter: sweat-stains, woot woot

Lenke til kommentar
Slutt å gå i hvite boksere? På lik linje med hvite sokker og hvite t-skjorter...

Why?

Hvite boksere: Skidmarks, urin, etc

Hvite sokker: Ser bare jævlig ut, samt at det ser så utrolig flott ut når man tar av seg skoa og blotter sine halvsvarte sokker fulle av drit

Hvite t-skjorter: sweat-stains, woot woot

Altså hvite sokker er jeg enig i.. men t-skjorter og boxere??

First of. Man bruker da ikke en boxer mer enn MAKS 24 timer. Man burde klare å unngå skidmarks og urinflekker på denne tiden. Dessuten ser hvit boxer jævliig bra ut om man er brun og veltrent.

Og hvite t-skjorter skal man ikke gå i pga sweat-stains?? Hvor mye svetter du a? For det første er en hvit t-skjorte LANGT fra verstingen i å vise sweat-stains. For det andre syns jeg ikke no om å la være å gå i klær som kan gjøre sweat-stains synlige. Da får du lite å gå i etterhvert ass.

Til topic. rist som faen, ta litt dasspapir og klem på penishodet for å "tørke"

Lenke til kommentar
First of. Man bruker da ikke en boxer mer enn MAKS 24 timer. Man burde klare å unngå skidmarks og urinflekker på denne tiden.

Urinflekker, som t-starter har problemer med, kommer da lett før 24 timer. Håper du pisser oftere enn hver 24e time? Hvis ikke, drikk mer vann. Når det gjelder skidmarks så skal det ikke mer til enn én tur på dritern ELLER en real smyger før det kan bli merker som synes.

Dessuten ser hvit boxer jævliig bra ut om man er brun og veltrent.

Smakssak. Jeg er uenig, vet om ett par andre som deler den meningen, men kan godt se for meg at andre føler ulikt - som f.eks deg. Som sagt, smakssak.

Og hvite t-skjorter skal man ikke gå i pga sweat-stains??

Underarmssvette kan (les: kan) etterlate flekker på klær som ikke går bort i vask, synes godt på hvite. Personlig synes jeg også hvite t-skjorter er noe man enten bruker innendørs eller på trening, men nok én gang så blir vel det en smakssak (ergo kan vi vel midlertidig stryke hvite t-skjorter fra lista).

Hvor mye svetter du a?

Mengde svette man utskiller påvirkes av ting som trening, engstelse, stress, pubertet, graviditet, overgangsalder, sykdommer og medisinbruk, men jeg føler meg rimelig trygg når jeg sier at jeg ikke svetter overdrevent mye.

Hva med deg?

Lenke til kommentar

om du får skidmarks etter å ha vært på dritern eller av å slippe en fis vil jeg anbefale deg å tørke deg bedre... og om du er obs på at du har hvit boxer på. altså rister litt ekstra unngår du fint noen sjenerende urinflekker på 24 timer.

Om man er dusjer hver dag og ikke går med t-skjorta mer enn en dag har jeg vanskeligheter for å se hvordan man får flekker som ikke går av i vask.

Lenke til kommentar
om du får skidmarks etter å ha vært på dritern eller av å slippe en fis vil jeg anbefale deg å tørke deg bedre...

Jeg skrev at man kan få, ikke at jeg får. Les før du svarer. Tørkinga mi er det ingenting i veien med, men hvis du er interessert så må du gjerne komme og vise meg hvordan man gjør det ordentlig.

og om du er obs på at du har hvit boxer på.

Er ikke obs på det siden jeg ikke bruker det, trenger mao ikke tenke på det.

Om man er dusjer hver dag og ikke går med t-skjorta mer enn en dag har jeg vanskeligheter for å se hvordan man får flekker som ikke går av i vask.

Skjønner ikke helt hvor du har det fra at flekker kun er noe man kan få over lengre tid?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...