minos66 Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 Etter jeg formaterte skrudde eg skjermoppløsningen opp på fullt, men jeg så ingen endring. jeg kan ikke en gang opne moviemaker. Etter oppdateringene trodde jeg at det skulle bli bedre, men nei. Hva må eg gjøre??? Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 Har du installert skikkelige drivere for skjermkortet? Standard Windows drivere er antagelig ikke nok. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 Virker som at du ikke har installert grafikkkortsdriverene dine. Du kan sjekke ved å høyreklikke min datamaskin -> velg behandle -> Gå til Enhetsbehandling. Sjekk om du har noen linjer med gule utropstegn. Lenke til kommentar
minos66 Skrevet 23. september 2008 Forfatter Del Skrevet 23. september 2008 Virker som at du ikke har installert grafikkkortsdriverene dine.Du kan sjekke ved å høyreklikke min datamaskin -> velg behandle -> Gå til Enhetsbehandling. Sjekk om du har noen linjer med gule utropstegn. Ja, eg har flere, men eg klarer ikke å fikse dem. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 Hvilken maskin har du? De fleste leverandørene har driverpakker som hører til maskinen din. Lenke til kommentar
minos66 Skrevet 23. september 2008 Forfatter Del Skrevet 23. september 2008 Hvilken maskin har du?De fleste leverandørene har driverpakker som hører til maskinen din. jeg har toshiba a100 Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Finn maskinen din i listen http://www.csd.toshiba.com/cgi-bin/tais/su/su_sc_modSel.jsp Lenke til kommentar
minos66 Skrevet 27. september 2008 Forfatter Del Skrevet 27. september 2008 (endret) Finn maskinen din i listen http://www.csd.toshiba.com/cgi-bin/tais/su/su_sc_modSel.jsp her er det jo mangen med a100, i tillegg så eg på kviteringen, der stod det T5200, men det står ingen plass i lista, og hva skal eg velge på 1. og 2.? Endret 27. september 2008 av minos66 Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 Det er flere modeller av a100 ja. Om du snur maskinen opp ned så står det nok hvilken av modellene du har på en av de hvite klistremerkene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå