yaesu Skrevet 15. januar 2002 Del Skrevet 15. januar 2002 Hei Alle sammen . Jeg har ett problem her. Min sønn har lyst til å spille swat3 her. Men det kommer opp ett problem her. File Packager has encountered a problem and need to close. Jeg kjører winxp. Har ikke hatt dette problemet med WinMe. Kan noen hjelpe meg. Tom Lenke til kommentar
extreme Skrevet 15. januar 2002 Del Skrevet 15. januar 2002 file packager? hva mener du egentlig.. får du denne feilmeldingen når du prøver og installere spillet fra cd, eller når du skal starte det? kanskje når du skal pakke det opp fra f.eks en zip.fil? eller mulig at du har logget inn som en gjest i WinXP, og spillet krever "administrator" aksess for å virke (noen gamle spill krever dette). har du prøvd compability mode? (Høyre klikk på snarveien til spillet, og velg compability, prøv f.eks Win98) Lenke til kommentar
yaesu Skrevet 15. januar 2002 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2002 Beklager at jeg ikke har utfylt nok her. ja jeg har prøvd alle forskjellige compability ingenting hjalp. Ja jeg har lagt dette til min harddisk. Det er når jeg starter opp spillet. File package kommer opp og spør om jeg vil sende denne feilen til microsoft. Det jeg mener er dette vinduet som kommer opp og spør om jeg vil sende melding til Microsoft. Tom Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå