Fritz0r Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 Audi's kommende S4, vet vi alleredet kommer til og sparke som et esel i motvind, men er dette noe for Norge? Audi S4 / S4 Avant med 3.0 liters TFSI V6er med turbo, kommer til og sparke ut ikke mindre enn 333 hester. 6 girs manuell kasse eller 7 stegs S-tronic kasse 0-100 km/h går unna på ikke mindre enn 5.1 sekund. Top farten er elektroniskt begrenset til 155 mph (250 km/h). Quattro systemet leverer 40% kraft til frm hjulene, og resten går bak. Bilen er og få kjøpt i Europa fra Mars av, så spar pengene. Audi S4 / S4 Avant 2010 Kilde, flere bilder og press release: http://www.thetorquereport.com/2008/09/post_15.html Lenke til kommentar
Momicocra Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 Er det bare meg som synes at hekken ikke er noe fin!? Lenke til kommentar
Xabi2k Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 Er det bare meg som synes at hekken ikke er noe fin!? Hekken er konge Lenke til kommentar
Swe Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 Audi's kommende S4, vet vi alleredet kommer til og sparke som et esel i motvind, men er dette noe for Norge? Om den er noe for Norge (med mindre man hetter Røkke eller Hagen) er vel heller tvilsomt, men den er jo faktisk forholdsvis snill med drivstoffet, de hyggelige prestasjonene tatt i betraktning. 0,97 l/mil er faktisk 26% bedre enn den utgående modellen, og sammenlignbart med en ganske allminnelig A6 3,0 TFSI (det er vel strengt tatt samme motoren, bare noe trimmet?). Lenke til kommentar
phax Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 Er det bare meg som synes at hekken ikke er noe fin!? Neida, sikkert flere der ute. Er jo mange raringer med dårlig smak rundt om i verden. Synes det ser bra ut jeg. Lenke til kommentar
Haansi Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 RÅ innvendig Skal ha en S4 en vakker dag når jeg blir gammal, grå og rik. Lenke til kommentar
Swe Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Skal ha en S4 en vakker dag når jeg blir gammal, grå og rik. Eller eventuelt om du flytter utenlands (men ikke til Danmark) før den tid :!: Lenke til kommentar
Haansi Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Skal ha en S4 en vakker dag når jeg blir gammal, grå og rik. Eller eventuelt om du flytter utenlands (men ikke til Danmark) før den tid :!: Haha, jepp :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå