Apathy Skrevet 26. mars 2003 Del Skrevet 26. mars 2003 http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=AC26001 Litt svak kanskje? Samt at prisen var høy Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 26. mars 2003 Del Skrevet 26. mars 2003 holy shit! 3000 spenn for en 250W PSU. Det var sinnsykt dyrt. Blir vel neppe noe toppselger den der både pga pris og ytelse. men skulle likt å se hvordan den er inni. Lurer litt på hvilke komponenter de har kjølt. Nei anbefaler heller folk å finne fram et kobberrør og en dremel. Fest kobberrøret til kjøleribbene (fil gjerne litt for å øke kontaktflaten) med f.eks termisk lim og voila så har du en vannkjølt PSU. Alternativt så kan man jo gjøre som www.zerofanzone.co.uk da Lenke til kommentar
Bach Skrevet 26. mars 2003 Del Skrevet 26. mars 2003 Burde kunne vært rimeligere å vannkjøle en PSU. Med et oppfinnsomt design slik at alle varme komponenter ble stående med ryggen til én vannblokk. Kunne ikke det blitt en prosjektoppgave for noen elektrofolk? Redesigne et print og poste tegninga til interesserte. Sikkert noen produsenter som ville ha protestert. Men det er vel ikke noe værre enn mp3 og divx? Edit: Skulle ha lest Zerofanzone først. Lange ben gjør vel jobben like bra. Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 26. mars 2003 Del Skrevet 26. mars 2003 Dyr og dårlig. Trodde ikke Microplex skulle ta de inn jeg? Hadde den vært på 460W - 550W og vannavkjølt så hadde det kanskje vært verdt det. Men ikke 3000 kr for usle 250W som egentlig ikke holder i dagens datakretser er hvertfall ikke verdt det. Lenke til kommentar
Insomniac Skrevet 26. mars 2003 Del Skrevet 26. mars 2003 et prosjekt for ok.no vannkjøle PSU så kunne vi endelig fått en skikkelig nyttig artikkel, slik det burde vært mer av. ikke bare slappe tester av merkevarer. lage noe unikt og banebrytende sjøl, det savner jeg mer av. Lenke til kommentar
darkfury Skrevet 27. mars 2003 Del Skrevet 27. mars 2003 det var jo en site som mekka vannkjølt spu for ett par måneder siden, dessverre husker jeg ikke hvem det var, men det var egentlig uhyre enkelt så langt jeg kan huske, og ikke minst du fikk den effekten du trenger pluss at det kosta deg ca en gammel kran Lenke til kommentar
Insomniac Skrevet 27. mars 2003 Del Skrevet 27. mars 2003 men holder det å lodde et kobberrør på kjøleribbene da? er vel andre ting som blir varmt der inni. Lenke til kommentar
Apathy Skrevet 27. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2003 Tror nok jeg skal påkoste meg en waterheads PSU kjøling Lenke til kommentar
jonhs Skrevet 27. mars 2003 Del Skrevet 27. mars 2003 http://www.digital-explosion.co.uk/index.p...hp?articleID=65 Muligens 2000 kr billigere??? Lenke til kommentar
Erik J. Nilsen Skrevet 27. mars 2003 Del Skrevet 27. mars 2003 www.zerofanzone.co.uk han har gjort det meste, å har ikke en vifte i maskinen... se power mod der... enklere en man tror... -P- Lenke til kommentar
Zerpent Skrevet 28. mars 2003 Del Skrevet 28. mars 2003 så lenge man har litt loddekunnskap så er det ikke noe problem. noe som jeg ikke har... Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 28. mars 2003 Del Skrevet 28. mars 2003 Hvordan de har klart og godkjenne den er en gåte.. Håper ikke den tar fyr hvis pumpen stopper. Lenke til kommentar
Erik J. Nilsen Skrevet 28. mars 2003 Del Skrevet 28. mars 2003 Hehe, det er sant... Man birde vel ha et lite relle som slår inn noen vofter med en gang vannstrøømen stopper... noe som ikke er noen umulig løsning... -P- Lenke til kommentar
RaZoR_ Skrevet 30. mars 2003 Del Skrevet 30. mars 2003 Dyr og dårlig. Trodde ikke Microplex skulle ta de inn jeg?Hadde den vært på 460W - 550W og vannavkjølt så hadde det kanskje vært verdt det. Men ikke 3000 kr for usle 250W som egentlig ikke holder i dagens datakretser er hvertfall ikke verdt det. Altså, hvis du legger sammen hva pcen din trekker av strøm, så tror jeg du FORT ser at 460w - 550w psu, er bare tull! En gjennomsnittlig maskin klarer seg fint på 250-300w. Iallefall så lenge strømmen som kommer er av god kvalitet, og er stabil. Magnus Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå