marti9 Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Hallo. Jeg har en Sony Ericsson z530i, og har lenge brukt Opera mini på den. Men nå, når jeg skulle installere Opera mini 4.1, merket jeg at Opera mini ikkje lnger fungerte. Jeg har prøvd med gamlere versjoner etterpå også, men ingenting virker. Rett før jeg oppdaget feilen hadde jeg skiftet til Talkmore, så jeg regner med at feilen ligger her. Er det noen som vet hvordan feilen kan fikses? Eller noe? Takker for alle svar. Lenke til kommentar
BorN Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 Spesifisêr akkurat hva det er som er feilen, så blir det enklere å hjelpe: Får du startet Opera Mini i det hele tatt? Får du startet Opera Mini, men kommer ikke inn på internett? Kanskje du må endre internett-innstillingene til mobiltelefonen etter å ha skiftet abonnement? Lenke til kommentar
marti9 Skrevet 23. september 2008 Forfatter Del Skrevet 23. september 2008 Spesifisêr akkurat hva det er som er feilen, så blir det enklere å hjelpe:Får du startet Opera Mini i det hele tatt? Får du startet Opera Mini, men kommer ikke inn på internett? Kanskje du må endre internett-innstillingene til mobiltelefonen etter å ha skiftet abonnement? Når jeg starter opp Opera mini, kommer det først opp et spørsmål om jeg vil tillate programmet å bruke internett. Jeg trykker "ja", og etter en stund kommer det opp: [b][/b]Klarte ikke å koble til internett.[b][/b] Gå til http://www.operamini. com/help?version=4.1 med en PC-nettleser eller kontakt tjenesteleverandøren om internett-instillinger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå