sttrons Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Tok et bilde av en meget fargerik busk kratt i helgen, men blei mye rot når jeg fikk det på pc'n, men med litt redigering, et gradient map og satt layeret til darken, blei jeg fornøyd. og de bladene som jeg så før jeg tok bildet dukket opp igjen. Lenke til kommentar
datslo Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Syntes egentlig ikke dette bilde var noe spessielt. Så ut som en busk bare. Ikke noe spessielt som kom fram. Ikke noe spessielt fargemessig heller. Men ingen tar bra bilder hver gang;) Prøv å feil. Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Synes fargene var meget stygge. Lenke til kommentar
sttrons Skrevet 22. september 2008 Forfatter Del Skrevet 22. september 2008 (endret) muli skjermen min trenger en liten runde på farge instillingen, for fargen på bladene er gyllene, noe alla svak messing, eller mørk gull. så spark i fra og fortell meg om fargene er helt forvridde. hatt et uhell med det før Endret 22. september 2008 av sttrons Lenke til kommentar
simen_k Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Jeg ser hva som skal være motivet her. Men det er på en måte ikke nok som tilsier at det er det som er motivet. Hvis du hadde hatt noen linjer eller noe liknende som hadde pekt mot bladene i lyset, så kanskje du hadde fått det frem bedre. Her blir motivet på en måte kamuflert. Synes også det hvite bladet nedpå bakken forstyrrer nettopp suget mot bladene i lyset. Mye kritikk her fra meg men. På den gode siden så har du fanget det høsten handler om; "Stygge farger" og kald stemning. Du har et bilde med mye potensiale. Det finnes tusener av slike bilder der ute, så litt originalitet ville gjort meg glad. Godt jobbet! Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 Bladene ser spygrønne ut her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå