mcgroven Skrevet 23. september 2008 Forfatter Del Skrevet 23. september 2008 Det er mulig å skru såkalt gore av, ja. Lenke til kommentar
MrL Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 Gleder meg utrolig til dette. Får prøve å runde Warhead før dette kommer ut Lenke til kommentar
Tharos. Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 Mulig jeg misforstod teksten nå, men er det noen form for samarbeidsmodus spillet? Det med 20 spillere samtidig online var vel team deathmatch? Lenke til kommentar
mcgroven Skrevet 23. september 2008 Forfatter Del Skrevet 23. september 2008 Man jobber sammen på to lag over nett, ja. Her spiller man sammen på mindre kart, og det er ingen fullblods coop-modus. Lenke til kommentar
Moderat Bruker Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 Nok ett spill som vil kjempe om min tid - kan alle fremtidige kvalitetsutgivelser vennligst utsette seg selv til mars - august neste aar? Har desverre ikke faatt spilt tidliger BiA spill heller - er det noen som kan si om sjangeren kan minne litt om en gammel favoritt, Hidden & Dangerous? Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 Akkurat nå sitter jeg på jobb og kommer ikke inn på gamer.no (filtreringsgreie, huff), så bare lurte på om noen kunne gjøre meg den tjenesten å kopiere inn anmeldelsen under en spoilertag? Og evt. fortelle meg når i uka spillet kommer ut? Takker på forhånd. (føler meg som en blind fyr men la gå). Lenke til kommentar
Moderat Bruker Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 Akkurat nå sitter jeg på jobb og kommer ikke inn på gamer.no (filtreringsgreie, huff), så bare lurte på om noen kunne gjøre meg den tjenesten å kopiere inn anmeldelsen under en spoilertag?Og evt. fortelle meg når i uka spillet kommer ut? Takker på forhånd. (føler meg som en blind fyr men la gå). Skal du ikke jobbe paa jobb da Konsoll ankommer 25/9 og paa PC den 2/10 Karakter PC/XBOX - 8 Gled deg til du kommer hjem... Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 Jo jeg jobber flittig jeg, har lunsj nå bl.a. Men jo takk for utgivelsesdato og karakter, håper dog å enda få hele anmeldelsen i spoilertag slik at jeg får lest grundig om spillet Lenke til kommentar
TST Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 Send i så fall anmeldelsen på PM til Snurreleif. Vi ønsker ikke at den ligger i spoilertag her på forumet. Spørsmål om dette rettes til meg :-) Lenke til kommentar
Brakara Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 Var litt usikker på spillet, siden det har vært så lenge i produksjon. Men dette overbeviste meg, så jeg bestilte nettopp en kopi fra Play-Asia. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 Da har eg fått bekreftet at spillet sendes fra absoluttspill i dag, så da blir det texas i morra Lenke til kommentar
Josso Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 fikk mitt i posten i dag! har spilt ca 4 timer, og er enda svært fornøgd! Lenke til kommentar
tåa Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 Det mest oppsiktsvekkende med Brothers in Arms er i mine øyne at noen gir det ros for å være følelsesladet. Jeg har stor respekt for Gearbox sitt forsøk på å fremstille andre verdenskrig litt mer realistisk enn de fleste, men ærlig talt: De får det virkelig ikke til. Stemmeskuespillet er pinlig melodramatisk, manuskriptet er direkte latterlig og karakterene er bygd på stereotyper så rene at ethvert merkevarekildevann ville blitt misfarget av misunnelse. I Road to Hill 30 var det én fyr jeg syntes var sånn passelig troverdig og sympatisk, og han ble drept ca. halvveis i spillet. Jeg følte meg faktisk (ja, faktisk) mer knyttet til karakterene i Call of Duty 2, ikke fordi jeg brydde meg noe særlig om dem, men rett og slett fordi jeg ikke hatet dem, alle som én. Selve spillet er derimot ganske bra. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 Anmeldermaskin: Intel Core 2 Duo E6600-prosessor (2,40 GHz), 4 GB RAM, nVidia GeForce 8800 GTX 768 MB + 128MB Ageia PhysX-kort, Windows Vista Premium Ææææh. Lenke til kommentar
Jacsterd Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 Spillet Er Et Must Get For B.I.A. Fan Folk Hvis Noen Fulgte Med På Den Lille Videoen I Full Skjærm Så Dere Helt På Slutten Den Nazien Som Mistet Halvparten Av Hode Sitt Av Sniper Det Er Gode Detailjer I Effektene Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 Spillet Er Et Must Get For B.I.A. Fan Folk Hvis Noen Fulgte Med På Den Lille Videoen I Full Skjærm Så Dere Helt På Slutten Den Nazien Som Mistet Halvparten Av Hode Sitt Av Sniper Det Er Gode Detailjer I Effektene Hvorfor Skriver Du På Denne Måten? Går Kjempetreigt Og Er Kjempetungvindt ... Lenke til kommentar
PsychoDevil98 Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 Er det mulig å spille spillet med den riggen jeg har nå? Se profil. Lenke til kommentar
sollie Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 Hvorfor i all verden er det ”litt” utsatt for pc, Gledet meg virkelig til torsdag, og slike spill funker ikke for meg på ps3, her må det mus og tastatur til.. Lenke til kommentar
-sparks- Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 Dette ser bra ut! Anmeldermaskin: Intel Core 2 Duo E6600-prosessor (2,40 GHz), 4 GB RAM, nVidia GeForce 8800 GTX 768 MB + 128MB Ageia PhysX-kort, Windows Vista Premium Ææææh. Hmm? Vista du ikke liker? Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 Dette ser bra ut! Anmeldermaskin: Intel Core 2 Duo E6600-prosessor (2,40 GHz), 4 GB RAM, nVidia GeForce 8800 GTX 768 MB + 128MB Ageia PhysX-kort, Windows Vista Premium Ææææh. Hmm? Vista du ikke liker? Nei, eller, liker ikke Vista, men det var mer hele PCen jeg ikke likte. Den er nærmere 10 x bedre enn min Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg