mcgroven Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Helvetes motorvei kan tilby en interessant, actionfylt og hjerteskjærende reise. Les mer Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Wohooo! Min PS3 utgave står i hylla akkurat nuhhhh Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Etter dette må jeg si at spillet faktisk frister. Lenke til kommentar
r88 Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Wohooo! Min PS3 utgave står i hylla akkurat nuhhhh Fått det allerede..? Tips om hvor det er lurt å bestille for å få spill tidlig? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Jøss, dette var tidlig Bestilte mitt eksemplar til 360 i dag fra AS, håper på spilling på onsdagen Ellers ein flott omtale som absolutt ikkje la noen demper på forventningene akkurat. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 (endret) Jeg fant det i hylla på Ekjøp Kongsberg og hos Elkjøp Buskerud Storsenter. Dem har tydligvis ikke fått med seg datoen dette skal selges på....så løøøp å kjøp Endret 22. september 2008 av _LarZen_ Lenke til kommentar
Saddlefall Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Fin anmeldelse, smo vanlig. Gleder meg enormt nå! Synd at PC-utgaven ble utsatt en uke, men men.. det overlever man. Lenke til kommentar
r88 Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Jeg fant det i hylla på Ekjøp Kongsberg og hos Elkjøp Buskerud Storsenter. Dem har tydligvis ikke fått med seg datoen dette skal selges på....så løøøp å kjøp Hrm. Har forhåndsbestilt det, og langt å reise. Får satse på å ha det på onsdag, har ikke tid til å spille før det uansett. Bra anmeldelse, jeg gleder meg virkelig! Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Dette var jo overaskande lesing... Må eg sei adjø til endå ein 500 lapp då ja..? var på ein måte ferdig med WW2 når mesterverket cod4 kom..menmen.. Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Spilte dette faktisk for noen uker siden. En venn av meg anmelder for GR, så han har hatt dette ganske lenge nå. Andmeldelsen ble også ferdig for lengst, så veit ikke helt hvorfor gamer.no kom med denne nå.. Men samma det... "Vi liker å teste skikkelig, okey!?" Har ikke akkurat fått med meg så mye av historien i spillet - og det er noe de skryter så jævlig av, men det imponerte nok til at jeg lett skal ha det. Fysikken er i hvert fall meget nice.. Artig å kaste en granat i trynet på noen som gjemmer seg bak et gjerde og se plankebiter og kroppsdeler fly rundt omkring (i slow-mo). Lenke til kommentar
mcgroven Skrevet 22. september 2008 Forfatter Del Skrevet 22. september 2008 Det stemmer at vi liker å teste spillene skikkelig. Men nok om det. Anmeldelsen av Hell's Highway på nett hadde sperrefrist ved midnatt, og jeg kan i skrivende øyeblikk ikke se så veldig mange andre som har den ute. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Flott at denne fisefine krigingen vi stort sett har spillt tidligere endelig har blitt erstattet med herlig,brutal og ein meir realistisk vold Var faktisk skeptisk til om dette ville komme med i den endelige utgaven Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 (endret) Brothers in Arms har alltid vært mine WW2 favorittspill. Oser kvalitet hele veien, og jeg velger BiA over CoD og MoH anyday. Sikker kjøpt fra meg. Og god anmeldelse! Endret 22. september 2008 av medlem-105082 Lenke til kommentar
Cruentus Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Brothers in Arms trenger jeg ikke anmeldese av engang. Et bedre skytespill med intens innlevelse skal man lete lenge etter. Skal ha dette med engang det kommer ut. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Det var kjapt. Poeng til Gamer.no Dette spille skal anskaffes uansett. Har gledet meg siden det ble annonsert. Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 Er det torsdag som er offisiell slippdato for konsollversjonene her i Skandinavia? Lenke til kommentar
Mountain Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 Nice! Har ikke hatt store forventninger til dette spillet, så det overgår for all del det jeg forventet av dette spillet, dette skal kjøpes. Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 Dette skal kjøpes til PC . Hvorfor fikk egentlig ikke PC versjonen bedre karakter en 360 versjonen når du sier det er bedre? Lenke til kommentar
mcgroven Skrevet 23. september 2008 Forfatter Del Skrevet 23. september 2008 Fordi forskjellen er ikke så stor at PC-versjonen fortjener en hel karakter mer enn 360. Derfor lønner det seg å lese hele teksten, slik du har gjort. Lenke til kommentar
kåre klut Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 Går det ann å skru av "gore"? Blir litt for detaljert etter min smak Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg