Toern Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Formaterte den bærbare PC'n min istad. En dv9377ea. Grunnen var at jeg gikk fra Vista til XP. Etter mye om og men fikk jeg til grafikken og det trådløre nettet, men under systembehandling er det masse utropstegn som jeg ikke finner drivere til:S har søkt og lett lenge, men greier ikke få noen som fungerer. Det jeg mangler er LYDDRIVER! Står utropstegn ved: ! Ethernet-kontroller ! Grunnleggende systemenhet x3!! ! PCI Device x2!! ! SM-busskontroller ! Ukjent enhet ! Universal Serial Bus (USB)-kontroller Er det noen som vet hvor jeg finner riktige drivere til PC'n som fungerer med XP? Slik at jeg blir kvitt alle utropstegna og bl.a lyden (!) og USB +++ fungerer som det skal? Virkelig frustret nå -.- På forhånd tusen takk! Lenke til kommentar
Windows8 Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 http://h10025.www1.hp.com/ewfrf/wc/softwar...304&lang=no Lenke til kommentar
Nmcu Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 HP Pavilion dv9377ea Notebook PC: Endre språk for programvare/driver: http://h10025.www1.hp.com/ewfrf/wc/softwar...sw_lang=13& Lenke til kommentar
Toern Skrevet 22. september 2008 Forfatter Del Skrevet 22. september 2008 har sett der, men der får jeg bare lastet ned nettverksdriver og skjermkortdriver, som fungerer.. har fortsatt ikke driver til lydkort osv..? Lenke til kommentar
Kr0vel Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 her er lyd drivere til dv9377ea Conexant High Definition-lyddriver Lenke til kommentar
Nmcu Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Conexant High Definition - lyddriver Windows Update har denne driveren, eller bruk HP Programvareoppdatering den finner alt. På HP sin side har dem ikke lyddriver for XP men Vista driveren fungerer sikkert bra den også. Lenke til kommentar
Toern Skrevet 3. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2008 Det jeg mangler naa er Ethernet driver. Er paa universitet i englang, saa er bare kablet tilkobling. Har lastet ned ethernet driver (direktelink fra hp-technician) men naar jeg pakker ut fila skjer det ingenting. Ingen innstallasjonsveiviser som starter automatisk. Naar jeg aapner mappa den er lagret i, finner jeg bare uninstall fil. Noen som vet hvordan jeg faar installert driveren? Trenger internett naa!! Lenke til kommentar
Toern Skrevet 3. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2008 kan det vaere at jeg maa "skru paa" nettverkskortet i BIOS eller noe? Mener aa huske at det var det som maatte til sist gang jeg formaterte og installerte XP...? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå