TaZ Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 (endret) Fikk en flett ny Acer laptopp i dag (vista)og når jeg kobler den opp tråløst så tryner routeren min (3com 3CRWE754G72-B) med ca 2-3 min mellomrom,det vil si at oppkoblingen til internett detter ned. Pcen er tilkoblet en WRT54G som igjen er kablet til 3com routeren. Dette oppsetter har funger utmerket i 2 år nå.. Har hatt dette problemet med en aopen 1557 med vista på tideligere og uten at jeg fant ut av det. Hadde ikke problemet med XP på denne maskinen.. Har oppdatert wlan driverene (intel ABG kort) uten at det ble bedre.. Har en misstanke om at det er en kombinasjon av vista og wlan kortet som lager krøll. Med kabel skjer ikke dette.. Noen tips? Endret 28. september 2008 av taz Lenke til kommentar
Mr. Cage Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Denne tråden beskriver vel noe av det samme problemet som deg: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1012061 Selv hadde jeg samme problem og byttet til slutt til xp fordi jeg ikke fant noen god løsning på problemet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå