pfa87 Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Noen programmer vil ikke kjøre når jeg starter windows. Antivirus virker ikke, msn messenger virker ikke, windows update virker ikke og jeg får meldingen "PnkBstrB.exe har sluttet å virke og ble lukket" Noen som har hatt lignende problem? Lenke til kommentar
pfa87 Skrevet 22. september 2008 Forfatter Del Skrevet 22. september 2008 Har btw to separate OSer på to ulike partisjoner, men samme problemet på begge. Lenke til kommentar
meeg Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Antageligvis virus. Bruk et annet antivirusprogram enn det som er installert på maskinen. Gjerne et du booter fra CD/DVD eller minnepinne. Lenke til kommentar
Trainman Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 Les her. Last ned oppdatering her. Lenke til kommentar
pfa87 Skrevet 23. september 2008 Forfatter Del Skrevet 23. september 2008 (endret) Nå begynner jeg å bli bekymret Har formatert hele disken, installert windows på nytt (to ganger), og har fremdeles samme problemet. Hjelp! Klokka CPUen litt btw før problemet oppstod. Kan den være defekt? Endret 23. september 2008 av pfa87 Lenke til kommentar
pfa87 Skrevet 23. september 2008 Forfatter Del Skrevet 23. september 2008 Fant ut av det! klokken i windows var helt feilstilt, og det gjorde visstnok at alt av virusbeskyttelse, windows update etc. ble fucka... jaja, så har jeg lært det óg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå