SUPERJANNE Skrevet 26. mars 2003 Del Skrevet 26. mars 2003 hei! fikk min 3650 nå, og etter mye trykking forsto jeg at menyen "kontakter" er borte.. og når jeg tar piltasten til venstre kommer ikke motatte eller mistete nummer opp. (jeg har kopiert fra sim til telefon.) HJELP Lenke til kommentar
SUPERJANNE Skrevet 26. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2003 er det noen som kan hjelpe? det er altså denne snarveien i ventemodus jeg lurer på. det kommer IKKE opp noen nummer! Lenke til kommentar
kammiz Skrevet 26. mars 2003 Del Skrevet 26. mars 2003 hmmm, kan ikke hjelpe deg enda, får ikke tlf før om ca 1 time. men jeg tipper at bruksanvisningen kan redde deg. Lenke til kommentar
SUPERJANNE Skrevet 26. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2003 leita febrilsk! finner ikke ut av dette her.. Lenke til kommentar
SUPERJANNE Skrevet 26. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2003 nå har jeg funnet ut av når man trykker på den grønne ring-ut-knappen, da kommer menyen opp med motatte,ubes. etc. rart at det står pil-tasten da i boka? håper geeguzz kommer på snart, han har vel peil? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå