Iceyas Skrevet 22. september 2008 Rapporter Del Skrevet 22. september 2008 (endret) Var ute med noen folk og satt opp en liten rail i en hage. Fikk henta litt snø fra ishallen så da gikk det greit. Fikk tatt noen bilder, og her er vel en av de jeg er mest fornøyd med. Hva syns dere? Hva kan forbedres til neste gang? =) Endret 22. september 2008 av Chriissii Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 22. september 2008 Rapporter Del Skrevet 22. september 2008 Men hvor er bildene? Lenke til kommentar
chris300 Skrevet 22. september 2008 Rapporter Del Skrevet 22. september 2008 Å få med bildene ville vært bedre. Lenke til kommentar
Iceyas Skrevet 22. september 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 22. september 2008 Så det når jeg posta ;p Redigerte med en gang, kjappe folk Lenke til kommentar
simen_k Skrevet 22. september 2008 Rapporter Del Skrevet 22. september 2008 Det var et greit bilde. Gav meg ikke noe helt spessielt, men helt ok. Jeg ville ha fått med mer av bunnen altså fått med skiene og railen slik at vi ser hva som egentlig skjer. Får ikke helt tak på om det skal være såpass nære at man skal få med ansiktsuttrykket skikkelig eller om det skal være så langt unna at vi får med hele settingen. Dette ble midt i mellom på en måte. Det er mulig de trøtte øya mine er årsaken Er ikke meningen å slakte det helt da. Det er bare min mening. Lenke til kommentar
Iceyas Skrevet 23. september 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 23. september 2008 Takk for svar Når noen slakter, så veit man jo til neste gang hva man kan forbedre, så det er bare positivt Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 23. september 2008 Rapporter Del Skrevet 23. september 2008 Du burde helt klart fått med railen og skia, ja. Morsomt hvordan folk skal tøffe seg med både briller og trøye, selv når de kun strå i hagan, og vind i øya er et lite problem. Lenke til kommentar
Grankongla Skrevet 23. september 2008 Rapporter Del Skrevet 23. september 2008 Morsomt hvordan folk skal tøffe seg med både briller og trøye, selv når de kun strå i hagan, og vind i øya er et lite problem. Goggles er rimelig unødvendig ja, men skjønner ikke hva som er så galt med outfiten hans. Lenke til kommentar
bjornast Skrevet 23. september 2008 Rapporter Del Skrevet 23. september 2008 Dessverre så blir vel totalen på denne kritikken min mer eller mindre slakt. Ikke for det, bildet kunne vært ganske bra, men da må railen/ski være med, det må være i fokus, og jeg synes han kisen i bakgrunnen er litt forstyrrende. Hvis du hadde ligget nede på bakken og tatt dette bildet nedenfra og opp for eksempel, kunne du fått en litt mer spennende vinkel enn rett forfra. Dette blir dog bare teorier i min tankeverden, men håper det er verdt å prøve ut neste gang. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå