Turtlis Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 En ting jeg syns er litt teit.. La oss si at jeg er utro med X. Samboeren min Y er dritsur, og vil banke gørra av X. Hva har X med dette å gjøre egentlig??? Han er en random fyr som har lyst på ei dame Men jeg skjønner at folk blir sure når bestekompisen stjeler dama. Lenke til kommentar
Manfred Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 En ting jeg syns er litt teit..La oss si at jeg er utro med X. Samboeren min Y er dritsur, og vil banke gørra av X. Hva har X med dette å gjøre egentlig??? Han er en random fyr som har lyst på ei dame Men jeg skjønner at folk blir sure når bestekompisen stjeler dama. Det er nettopp det jeg mener. Folk lar sinnet gå utover den personen som forsåvidt er helt uskyldig oppi det hele. Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Ganske så idiotisk. Har ikke tall på hvor mange her i byen som har fått seg en over kjeften fordi de har prøvd seg på ei dame. Typen bør heller ta det som et kompliment at noen i det hele tatt snur seg etter henne!! Blæh.. Grisebanke en fyr fordi han har bra smak liksom? Hadde folk fått tak i den personen som tente på rideskolen her, hvor 12 hester døde, hadde h*n fått seg et par kraniebrudd. Hevn løser ingenting sies det. Men du verden så godt det gjør å slå når man har "grunn" til det. (Legg merke til grunn i hermetegn). kjenner jeg går snakker forbi topicen nå men. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 (endret) "tada slettet" Endret 22. september 2008 av Fluesopp Lenke til kommentar
Manfred Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 En ting jeg syns er litt teit..La oss si at jeg er utro med X. Samboeren min Y er dritsur, og vil banke gørra av X. Hva har X med dette å gjøre egentlig??? Han er en random fyr som har lyst på ei dame Men jeg skjønner at folk blir sure når bestekompisen stjeler dama. 2 vidt forskjellige ting, førstnevnte hadde jeg blitt forbanna på dama...såklart fyren også, men han har jeg ikke noe forhold til. Sistnevnte blir du bare grisesåret for der er det 2 personer som du er glad i som reævpuler deg. Men bestekameraten har fortsatt ikke gjort noe galt. Hvis også dama slår opp først, og de blir sammen etterpå, slik at ingen har vært utro eller noe, så er det ingen som har gjort noe galt, annet enn å bli forelsket. At du da skal banke noen fordi de forelsker seg blir litt for søkt. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 (endret) "tada slettet" Endret 22. september 2008 av Fluesopp Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Aldri om jeg hadde tatt dama til en kompis, om jeg så hadde vært på knærne forelsket. Det er jævlig egoistisk og gjør ikke slikt mot kamerater Lenke til kommentar
Skugga Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Vel, er dama noe å beholde dersom hun er tilbøyelig til å ditche en for bestevennen da? Ville egentlig vært som en tjeneste å regne. Lenke til kommentar
Manfred Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Aldri om jeg hadde tatt dama til en kompis, om jeg så hadde vært på knærne forelsket. Det er jævlig egoistisk og gjør ikke slikt mot kamerater Det er det jeg mener også og jeg har tatt det valget før.......og angrer ikke et sekund. jeg heller hadde nok ikke gjort noe slikt mot en kamerat, men det er like fullt ikke noen legitim grunn til å slå meg ned om jeg gjør det. Vi lever ikke i steinalderen heller da! Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 En ting jeg syns er litt teit..La oss si at jeg er utro med X. Samboeren min Y er dritsur, og vil banke gørra av X. Hva har X med dette å gjøre egentlig??? Han er en random fyr som har lyst på ei dame Men jeg skjønner at folk blir sure når bestekompisen stjeler dama. Der er jeg enig. Samme som om jeg hadde grisebanka ei kjerring som hadde hatt sex med typen min. Er jo typen min som hadde fortjent grisebank! Bestekompiser som stjeler dama er heller ikke en særlig heldig situasjon Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Klarer ikke å legge en finger på ei dame samme faen hva hun har gjort og det må syyyykt mye til før jeg hadde rørt noen i det hele tatt. Men følelsen av at man har lyst å gjøre noe sånt får man og det tror jeg gjelder de fleste. Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Jeg klarer det sikkert hvis jeg må. Kan dog si at jeg ALDRI har kjent skikkelig trang til å legge hånd på noen sånn skikkelig. Fillerista en uskikkelig guttunge (19 år) på jobb engang though. Lenke til kommentar
Gordion Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Mener du gjorde det rette. Men videre nå så har du ikke så mye du skulle ha sagt, han har fått sin straff Er det litt vett i hodet på ex-kompisen din så lar han være å anmelde deg. Lenke til kommentar
Dead_Rabbit Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Det var da amatørmessig å gå løs på typen. Jeg pleier alltid å banke dama jeg. Da slipper man å evt. tape slagsmålet fordi typen er sterk, pluss at man får tatt igjen på den som egentlig cheata på deg. Lenke til kommentar
twisted_ Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Jeg klarer det sikkert hvis jeg må. Kan dog si at jeg ALDRI har kjent skikkelig trang til å legge hånd på noen sånn skikkelig. Fillerista en uskikkelig guttunge (19 år) på jobb engang though. Hehe, hvordan fikk du til det? Han skal da være ferdig utvokst Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Det er ikke noe som heter å "stjele kjæresten" fra noen. Folk blir forelsket i hverandre, og tar valg. Kanskje det går ut over deg. Tough shit. Deal with it. Det er ingen unnskyldning for å banke opp noen, og en politianmeldelse er absolutt på sin plass. Lenke til kommentar
Archangel Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 En ting jeg syns er litt teit..La oss si at jeg er utro med X. Samboeren min Y er dritsur, og vil banke gørra av X. Hva har X med dette å gjøre egentlig??? Han er en random fyr som har lyst på ei dame Men jeg skjønner at folk blir sure når bestekompisen stjeler dama. Etter min mening kommer det helt annpå om X vet at vedkommende er i ett forhold eller ikke. Hadde han ikke vist det er det jo rettferdig å holde ham utenfor, men hadde han vist det blir det for dumt å si at han ikke har noe med det å gjøre. Lenke til kommentar
Blue Scholar Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Så dere mener at kjærestene er deres eiendom for all tid, og at alle som blir sammen med de i ettertid skal bankes dritten ut av? Snakk om en enormt liten respekt for mennesker, et skeivt syn på menneskeheten og antisosiale og psykopatiske tendenser. Jeg håper dere blir arrestert for det dere gjør. Slik oppførsel hører ingen sted hjemme. Og det å stjele dama til noen er normal og akseptabel oppførsel. Ta igjen med samme mynt sier nå jeg. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Pga. visse ting så vil jeg oppklare noe når det gjelder min mening av dette. Jeg støtter ikke det eller godtar det, men at man kan forstå at noen ikke klarer å svelge den kamelen er lett. Så til de som tror jeg støtter blind vold og voldtekter av kyr, nei jeg gjør ikke det. Jeg mener det går an å forstå og se det fra flere sider. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå