Uglegutt Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Har ikke brukt vold selv i noen andre situasjoner enn "fight fire with fire" tilfeller, så jeg ville nok ikke brukt vold i noe annet enn en fysisk provosert sammenheng. Men hvis jeg skulle gjort det, så har jeg ikke noe mer sperrer mot å bruke vold mot jenter enn gutter. Er for likestilling, har alltid vært det. Rimelig dobbeltmoral å si at man aldri i livet skal slå jenter, også si at man er for likestilling seinere. haha nå må du passe deg før romantikerne kommer og tar deg... Er for øvrig helt enig med deg. Hvis man slår må man være forberedt på å få seg en kavring tilbake. Hvis man er mindre enn den man slår bør man revurdere slaget istedenfor å forvente at den største ikke skal gi tilbake med samme mynt. hvis ikke er man dum, evt ikke har lært livets realiteter ennå. Lenke til kommentar
toth Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Skjønner ikke helt hva folk mener med at 3. parten er uskyldig? Ikke hvis han visste om at hun var sammen med en annen vel? Da vil jeg si at det er like mye han sin skyld som jenta. Langt fra like mye skyld, ikke i nærheten en gang! Det er jenta, som er opptatt, sitt ansvar at hun er trofast. Ikke alle andre mannfolk i verdens ansvar. Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Og det tilfredsstiller mine behov på hvilken måte, sa du? Meg. Meg. Meg. Meg. Meg. Meg. Meg. Meg. Meg. Meg. Meg. Meg. Meg. Meg. Meg. Meg. Meg. Meg. Meg. Meg. Meg. Meg. Meg. Meg. Meg. Meg. Meg. Meg. Meg. Meg. Meg. Meg. Meg. Meg. Meg. Meg. Meg. Meg. Meg. Meg. Meg. Meg. Meg. Meg. Meg. Meg. Meg. Meg. Meg. Meg. Meg. Meg. Meg. Meg. Meg. Meg. Meg. Meg. Meg. Meg. Meg. Meg. Meg. Meg. Meg. Meg. Meg. Meg. Meg. Meg. Meg. Meg. Meg. Meg. Meg. Meg. Meg. Meg. Meg. Meg. Meg. Meg. Meg. Meg. Meg. Meg. Meg. Meg. Meg. Meg. Meg. Meg. Meg. Meg. Meg. Meg. Meg. Meg. Meg. Meg. Meg. Meg. Meg. Meg. Meg. Meg. Meg. Meg. Meg. Meg. Meg. Meg. Meg. Meg. Meg. Meg. Meg. Meg. Meg. Meg. Meg. Meg. Meg. Meg. Meg. Meg. Meg. Meg. Meg. Meg. Meg. Meg. Meg. Meg. Meg. Meg. Meg. Meg. Meg. Meg. Meg. Meg. Meg. Meg. Meg. Meg. Meg. Meg. Meg. Meg. Meg. Meg. Meg. Meg. Meg. Meg. Meg. Meg. Meg. Meg. Meg. Meg. Meg. Meg. Meg. Meg. Meg. Meg. Meg. Meg. Meg. Meg. Meg. Meg. Meg. Meg. Meg. Meg. Meg. Meg. Meg. Meg. Meg. Meg. Meg. Meg. Meg. Meg. Meg. Meg. Meg. Meg. Meg. Meg. Meg. Meg. Meg. Meg. Meg. Meg. Meg. Meg. Meg. Meg. Meg. Meg. Meg. Meg. Herregud. Såklart? Jeg er tross alt viktigst i verden. Ihvertfall for meg. Hadde noen kyssa dama mi, hadde jeg dengt han. Jeg synes ikke akkurat det er for mye forlangt at jenta skal vise meg så mye respekt at hu gjør noe bak min rygg. Trenger jeg si mer? Gitt at hun kysser tilbake, såklart. Hvilken annen løsning er det? Denge hu!? Ser du virkelig ikke den åpenbare selvmotsigelsen din? Du blir fornærmet fordi jenta di ikke viser deg respekt, så derfor må du denge fyren? Hva om du hadde vært homo(for å eliminere "man slår ikke jenter")? Og typen din roter med en random. Hvem fortjener og får dengen? Typen din eller mr. random? Du har et poeng. Når du sier det, så er jeg litt selvmotsigende. Hadde jeg vært homo, hadde jeg dengt begge to hvis random veit at personen han kliner med er kjæreste med noen. Såklart gitt at jeg hadde klart å ta dem begge da:P Skjønner ikke helt hva folk mener med at 3. parten er uskyldig? Ikke hvis han visste om at hun var sammen med en annen vel? Da vil jeg si at det er like mye han sin skyld som jenta. Har ikke brukt vold selv i noen andre situasjoner enn "fight fire with fire" tilfeller, så jeg ville nok ikke brukt vold i noe annet enn en fysisk provosert sammenheng. Men hvis jeg skulle gjort det, så har jeg ikke noe mer sperrer mot å bruke vold mot jenter enn gutter. Er for likestilling, har alltid vært det. Rimelig dobbeltmoral å si at man aldri i livet skal slå jenter, også si at man er for likestilling seinere. Jeg er ikke for likestilling. Derfor slår jeg ikke jenter. Kan vel nesten motsi meg selv og si at jeg har slått dama mi hvis hu har slått meg først. Men ikke slå på samme måte som jeg ville slått en gutt. Ville for eksempel aldri slått ei jente i ansiktet. Lenke til kommentar
Astralnoise Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Hvis kjæresten min hadde vært utro hadde jeg nok banket opp personen som hun var utro med, for jeg antar hun ville sagt at hun egentlig var sammen med noen. Jeg ville forlanget en forklaring fra henne, og var ikke den bra nok ville jeg nok sagt at det var slutt. Det ville så klart legge livet mitt i grus, og jeg hadde antakelig vis meldt meg inn i fremmedlegionen eller noe helt annet enn det vanlige liv. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Antar ja, men hva hvis kjæresten din ikke gidder å si at hun er opptatt, slik at fyren tror det er fritt leide? Eller skal man anta at alle single damer på byen har type? Lenke til kommentar
probin Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Huff.. Exen min var utro mot meg med kameraten min :/:/ sykeste er at jeg fortsatt er "kamerat" med han. samtidig som han har hatt sex med 2 andre exer jeg har vært sammen med(men det utenom forholdet) har vært kamerat med han i 10 år (er 20 år) så kan ikke være uvenn med han. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Ingenting som heter å "ikke kunne" i det tilfellet, misliker du det han gjør, så konfronter han. Lenke til kommentar
Uglegutt Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Huff.. Exen min var utro mot meg med kameraten min :/:/ sykeste er at jeg fortsatt er "kamerat" med han. samtidig som han har hatt sex med 2 andre exer jeg har vært sammen med(men det utenom forholdet) har vært kamerat med han i 10 år (er 20 år) så kan ikke være uvenn med han. Skal love deg at han ler av deg bak din rygg. Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Huff.. Exen min var utro mot meg med kameraten min :/:/ sykeste er at jeg fortsatt er "kamerat" med han. samtidig som han har hatt sex med 2 andre exer jeg har vært sammen med(men det utenom forholdet) har vært kamerat med han i 10 år (er 20 år) så kan ikke være uvenn med han. Begynn å pule på damer han er er eks med, så kan du se hva han kommer til å si. Ikke mye til kompis han der. Lenke til kommentar
probin Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Huff.. Exen min var utro mot meg med kameraten min :/:/ sykeste er at jeg fortsatt er "kamerat" med han. samtidig som han har hatt sex med 2 andre exer jeg har vært sammen med(men det utenom forholdet) har vært kamerat med han i 10 år (er 20 år) så kan ikke være uvenn med han. Begynn å pule på damer han er er eks med, så kan du se hva han kommer til å si. Ikke mye til kompis han der. vet.. ingen andre av vennene mine som forstår meg der:P det er det at jeg ikke kan gå på eksene hans.. han har aldri hatt noen. han snakker aldri om damer han møter osv Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Antar ja, men hva hvis kjæresten din ikke gidder å si at hun er opptatt, slik at fyren tror det er fritt leide?Eller skal man anta at alle single damer på byen har type? Hvis jeg var ei utro hore, og jeg møtte en kjekk fyr på byen, så hadde jeg nok ikke presentert meg med å si navn og sivilstatus akkurat. Lenke til kommentar
probin Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Det finnes ikke single damer på byen enkelt og greit! Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Antar ja, men hva hvis kjæresten din ikke gidder å si at hun er opptatt, slik at fyren tror det er fritt leide?Eller skal man anta at alle single damer på byen har type? Hvis jeg var ei utro hore, og jeg møtte en kjekk fyr på byen, så hadde jeg nok ikke presentert meg med å si navn og sivilstatus akkurat. My point exactly. Lenke til kommentar
toth Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Hvis kjæresten min hadde vært utro hadde jeg nok banket opp personen som hun var utro med, for jeg antar hun ville sagt at hun egentlig var sammen med noen. Jeg ville forlanget en forklaring fra henne, og var ikke den bra nok ville jeg nok sagt at det var slutt. Det ville så klart legge livet mitt i grus, og jeg hadde antakelig vis meldt meg inn i fremmedlegionen eller noe helt annet enn det vanlige liv. Du vil banke opp gutten, men bare kreve en forklaring av dama di? Ser du hvordan det faktisk burde være omvendt, da det er hun som har sviktet grovest? Scenario: Du er singel, kåt og på byen. Ei jente sjekker deg opp, du finner ut hun har type, men hun sier "drit i det" og fortsetter å prøve seg. Dere roter, danser og kliner. Hvor mye føler du det er din skyld, når hun sier klart "drit i typen"? Du forholder deg til henne, og hun sier kjør på. Det er ikke vanskelig å se hvor skylda er. Utroskap er alltid frivillig, voldtekt/tvang regnes ikke som utroskap. Ergo, er noen utro, så er det den personen som har 99% av ansvaret, ikke den personen som kun er verktøyet som brukes. Ikke skyld på hammeren for at du får spiker i fingern, skyld på snekkeren som holder den. Lenke til kommentar
probin Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 (endret) man har ingen grunn for å slå ned en som prøver seg på exen din! med mindre det er en kamerat har det nettopp blitt slutt mellom deg og dama. bør ikke din nærmeste venn prøve seg på ho med det første iallefall i det minste kan han vente til følelsen har lagd seg på grunn. ikke noe vits å gjøre det værre enn det, det er. en kamerat skal støtte opp, ikke hoppe på dama. Endret 29. september 2008 av probin Lenke til kommentar
twisted_ Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Man står ikke helt uten skyld, eller med én prosent skyld som du mener, hvis man gir gass med en person som har kjæreste. Jeg hadde nok ikke tenkt noe videre på det om ei jente hadde kjæreste og likevel ville rote/kline/knulle med meg, men vet utmerket godt at det er "galt". På den andre siden kan du se det sånn at du gjør kjæresten til vedkommende en tjeneste, såfremt utroskapen blir oppdaget. Når det kommer til hvem man eventuelt banker, så er det ikke uten betydning at kjæresten kan være ei jente. Lenke til kommentar
Skugga Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Jeg ville ikke banket kompisen, og ikke bare fordi det ville mislyktes totalt (spinkel og kraftløs ); dama ville uansett ikke vært noe å beholde Lenke til kommentar
probin Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 . ødleggjør kameraten(med våpen om nødvendig) å gjør dama malfunction!!! Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Huff.. Exen min var utro mot meg med kameraten min :/:/ sykeste er at jeg fortsatt er "kamerat" med han. samtidig som han har hatt sex med 2 andre exer jeg har vært sammen med(men det utenom forholdet) har vært kamerat med han i 10 år (er 20 år) så kan ikke være uvenn med han. Damn boy, ikke vær en tøfel. Ta deg sammen, han ler sikker som faen mens han puler de damene du har vært sammen med. Ikke faen om eg hadde funnet meg i det hvis kompisen min hade holdt på slik. Lenke til kommentar
Uglegutt Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Huff.. Exen min var utro mot meg med kameraten min :/:/ sykeste er at jeg fortsatt er "kamerat" med han. samtidig som han har hatt sex med 2 andre exer jeg har vært sammen med(men det utenom forholdet) har vært kamerat med han i 10 år (er 20 år) så kan ikke være uvenn med han. Damn boy, ikke vær en tøfel. Ta deg sammen, han ler sikker som faen mens han puler de damene du har vært sammen med. Ikke faen om eg hadde funnet meg i det hvis kompisen min hade holdt på slik. Ja enig, litt selvrespekt og ryggrad er ikke å forakte. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå