Snurreleif Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Er enig i at det hadde vært gøy med de 5 kortene og Hobbe figur. Men hvis det er snakk om en helt ny dungeon, så hadde det jo kunne vært verdt pengene? Likedan med Spartan rustningen og sverdet. Lenke til kommentar
SlevenMek Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Den dungeon har hvert med i CE fra starten, alt dem har gjort er bare å kutte ned på CE. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Ah, tabbe fra min side. *gremmes* Men da forstår jeg iallefall skepsisen, og slenger meg med på håpet om at dette rammer kun Nord-Amerika (som jo virker å være tilfellet). Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 (endret) ja det virker nesten slik. har sendt mail til Absoluttspill om dette Edit: ser ut som det gjelder norge og, Absoluttspill har fjernet det vertfall fra collecters edition. men prisen er den samme. ble litt skuffet nå egentli Endret 2. oktober 2008 av Skogslik Lenke til kommentar
XtaZ Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 (endret) NEEEEI!! Må jo få med resten av det planlagte CE materiellet også Selvsagt spillet som er det vigtigste men den hobbe statuetten hadde jo tatt seg jævla bra ut i spillhylla her da Endret 2. oktober 2008 av XtaZ Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 ja er enig der, ble ganske skuffet selv men men, spillet blir jo like digg. Lenke til kommentar
Closed Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 (endret) Fra Microsoft: We have recently contacted you regarding a marketwide problem with the FableII Collectors Edition. We have since been informed by Microsoft that there has been a further complication. They have advised us that the developer diary and soundtrack are no longer going to be available on the bonus DVD. We are very disappointed and would like to reassure you that your Collectors Edition will still include: Bonus DVD with new 'Making-of' Feature. Bonus in-game content (requires Xbox LIVER) including: . The Hall of the Dead Dungeon . The Wreckager Legendary Cutlass Weapon . Spartan armor and energy sword Also because you have ordered from GAME.co.uk you will have already received your code to download the Fable II Xbox Live Pub Games. If you have not received this yet have no fear as they are being emailed out every Friday afternoon, fear not! They are being emailed out every Friday afternoon. Please accept our sincerest apologies for any inconvenience caused Fable 2 CE Problem Endret 4. oktober 2008 av Klaizer Lenke til kommentar
XtaZ Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 (endret) Fra Microsoft: We have recently contacted you regarding a marketwide problem with the FableII Collectors Edition. We have since been informed by Microsoft that there has been a further complication. They have advised us that the developer diary and soundtrack are no longer going to be available on the bonus DVD. We are very disappointed and would like to reassure you that your Collectors Edition will still include: Bonus DVD with new 'Making-of' Feature. Bonus in-game content (requires Xbox LIVER) including: . The Hall of the Dead Dungeon . The Wreckager Legendary Cutlass Weapon . Spartan armor and energy sword Also because you have ordered from GAME.co.uk you will have already received your code to download the Fable II Xbox Live Pub Games. If you have not received this yet have no fear as they are being emailed out every Friday afternoon, fear not! They are being emailed out every Friday afternoon. Please accept our sincerest apologies for any inconvenience caused Er det mulig?? Snart er det vel ikke igjen noe ekstra på CE utgaven og eneste forskjellen mellom denne og standard utgaven er fargen/bildet på coveret OG det faktum at den er dyrere Endret 4. oktober 2008 av XtaZ Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 faen er det som skjer nå da :S dette må eg si er dårlig. det som vi får er no ingame content, thats it. fy faen... Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Jeg tror jeg heller kansellerer CE og går for vanlig nå. Jeg gidder ikke betale 100,- mer bare for noen våpen i selve spillet. Ville ha den figuren og soundtracket, det var hele grunnen til at jeg ville ha CE. Utrolig Skuffet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 i følge ign skulle den bli 10$ billigere, ikke at det kommer til å skje her til lands men Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 viss det ikkje blir pris reduksjon her så blir det vanlig på meg Lenke til kommentar
evilleader360 Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Hva betyr det at et spill har gått "gold"? Er det bare en grunn for utviklerne å ordne på coveret og mose inn noen ekstra features for å øke salget? sendt til trykking Tusen takk folkens , betyr det at det ikke vil bli lagt ut nye oppdateringer som ordner opp i kompabilitiets- og bug problemer? Er litt ny når det gjelder begrep i spill, om forlades. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Hva betyr det at et spill har gått "gold"? Er det bare en grunn for utviklerne å ordne på coveret og mose inn noen ekstra features for å øke salget? sendt til trykking Tusen takk folkens , betyr det at det ikke vil bli lagt ut nye oppdateringer som ordner opp i kompabilitiets- og bug problemer? Er litt ny når det gjelder begrep i spill, om forlades. tviler sterkt på at det kompabilitetsproblemer med et konsol spill, eller hvis du skal spille med ratt så vil du kanskje få litt problemer! det meste av bugs vil bli plukket ut, men vil sikkert finnes noe som de fikser med patcher senere som man laster ned automatisk Lenke til kommentar
cube85 Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 Yes! da var Fable 2 Limited Collectors Edition bestilt Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Vet ikke om det er blit nevnt i noen andre tråder her.. men om du spiller mini spillet på denne siden så kan du vinne en ingame premie. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå