2ball_ Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 ønskelist jul 2008: 1. Xbox med spillet Fable 2. Lenke til kommentar
Budbringer Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Gleder meg til dette, men håper at han karen ikke er like støgg soom han i eneren og at spillet/storyen blir lengre og vanskeligere. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Bare sånn kjapt, må man bestille Collectors Edition fra et nettsted (isåfall, hvilket?) eller kan man få kjøpt det i butikk også? Lenke til kommentar
Laland Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Har bestilt den hos Absoluttspill, jeg! Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Huh? Da må kjæresten hatt en typo eller noe når hun søkte, for hun fant den visst ikke. Meeeen da får jeg bare sjekke igjen og evt. bestille når lønninga tikker inn, frister veldig med Halo rustning \o/ Hva er det ellers i collectors edition?(spør her igjen pga raskt svar). Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 (endret) http://www.lionhead.com/?newsid=37 der kan du lese om innholdet. og ja dem har på Absoluttspill. har selv bestilt der. ligger under top 10 selgte spill, så er lett og finne Endret 25. september 2008 av Skogslik Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Grunnen til at jeg ikke sjekker selv er fordi jeg ikke får adgang til spill-sider, men pytt-pytt. Skal bestille så fort jeg får lønn. Lenke til kommentar
evilleader360 Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Hva betyr det at et spill har gått "gold"? Er det bare en grunn for utviklerne å ordne på coveret og mose inn noen ekstra features for å øke salget? Lenke til kommentar
Laland Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Det betyr at spillet er ferdig, og det er bare å legge på plata. Lenke til kommentar
aldrimerforum Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 (endret) Hva betyr det at et spill har gått "gold"? Er det bare en grunn for utviklerne å ordne på coveret og mose inn noen ekstra features for å øke salget? sendt til trykking Endret 25. september 2008 av TorgeirS Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Absoluttspill har fått bekreftet hva som følger med i collecters edition og nå: Bonus Xbox DVD: Making-Of feature, roaming Hobbe short & concept art viewer Hobbe figure with two accessories 5 printed Fate Cards 1 token card for in-game content (downloadable from Xbox LIVE) - The Archon Demon Door 1 LIVE trial card Det samme som i andre land Lenke til kommentar
momyboy Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 (endret) Absoluttspill har fått bekreftet hva som følger med i collecters edition og nå: Bonus Xbox DVD: Making-Of feature, roaming Hobbe short & concept art viewer Hobbe figure with two accessories 5 printed Fate Cards 1 token card for in-game content (downloadable from Xbox LIVE) - The Archon Demon Door 1 LIVE trial card Det samme som i andre land De nevner ikke pub games gratis får noen gjerrigknarker!! Endret 25. september 2008 av momyboy Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 Absoluttspill har fått bekreftet hva som følger med i collecters edition og nå: Bonus Xbox DVD: Making-Of feature, roaming Hobbe short & concept art viewer Hobbe figure with two accessories 5 printed Fate Cards 1 token card for in-game content (downloadable from Xbox LIVE) - The Archon Demon Door 1 LIVE trial card Det samme som i andre land Skulle man ikke få med en in-game Halo rustning også? Og hva ligger CE prisen på? Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 Prisen er 599. den rustningen ja, står ingenting om den :S Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 Mener å huske at den var stadfestet til en CE, men hvis det ikke står noe om den ser det jo rett og slett ut som om den enten er sløyfet eller var en bløff Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 sendte en mail til AS om dette. fikk dette i svar: Må nesten komme tilbae til deg på den. Har bare fått denne infoen fra leverandøren, og de sa at den var lik som den engelske. Har sendt en henvendelse til de nå. Jeg reiser til utlandet om 1 time, så får nok ikke gitt deg noe svar på dette før jeg er tilbake over helgen. Forutsatt at jeg har fått svar fra leverandøren, da. så får vell noe svar på det over helga da. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 Jau, takk for orket iallefall. Skal se om jeg får gøglet frem noe, har ikke tilgang til spill-sider på jobben men skal se om jeg finner noe. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Kom over en link angåemde Fable 2 collecters edition i dag. http://xbox360.ign.com/articles/915/915272p1.html vill det bli slik her i Norge og? håper ikkje det Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 (endret) Der sto det om rustningen iallefall. Og det eneste "minuset" er vel tross alt Hobbes figuren som ikke vil bli med, men til gjengjeld virker det som om vi får med en ny dungeon? Og den blir jo enda billigere. Endret 2. oktober 2008 av Snurreleif Lenke til kommentar
SlevenMek Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Som jeg skjønnte det skulle detta bare ramme folk i nord amerika. Håper detta ikke skjer her til lands, vil heller gi litt mer penger å få med alle tinga enn å gi litt mindre å bare få med en dvd. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå