Mountain Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 http://www.videogamer.com/news/22-09-2008-9421.html Endelig! Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Jippi!! Gleder meg når det kommer Har forhåndbestilt det for 1 uke siden Lenke til kommentar
Mountain Skrevet 22. september 2008 Forfatter Del Skrevet 22. september 2008 Jeg satser det ikke blir utsolgt i butikkene med en gang, så jeg kjøper det der. Hva slags versjon av spillet har du bestilt, vet jeg har lest en plass at det skal komme collector edition eller noge lignende? Lenke til kommentar
Laland Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Har hatt forhåndsbestilling på CE i en god måned nå! Kommer til å blie vannvittig bra, det her! Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Tror Fable 2 kan bli bra! Har egentlig aldri sett noe på det siden jeg ikke har hatt 360, men kjøpte meg en her om dagen, så må vel lese litt om det. Blir vanskelig å velge hvilke spill man skal kjøpe i oktober/november. Er jo så sinnsykt mye bra som kommer! Regner med Fable 2 blir kjøpt uansett, men om det blir på release eller senere vet jeg ikke. Lenke til kommentar
Amored Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Gleder meg skikkelig nå! Oktober blir en god, men forvirrende måned. Har forhåndbestilt både Fable 2, Fallout 3 og Saints Row 2 (alle i CE), så det er mulig det blir lite søvn nesten måned Må si jeg gleder meg mest til Fable 2. Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Yay, dette blir gøy. Håper gutten ikke blir så stygg som i enern. Lenke til kommentar
Typho Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 Ai! Oktober blir en dyr måned, men fytterakkern så morro enn skal ha det! :!: Har bestillt Fable 2: CE Lenke til kommentar
Belzebob Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 Er det eit spel eg verkeleg håper leverer så er det Fable 2. Men med nedturen til Fable 1 friskt i minnet så avventar eg. Men blir nok kjøp til slutt. Lenke til kommentar
Mountain Skrevet 23. september 2008 Forfatter Del Skrevet 23. september 2008 (endret) Yay, dette blir gøy. Håper gutten ikke blir så stygg som i enern. Det blir vel også mulig å velge kjønn nå i Fable 2? Endret 23. september 2008 av Narrie Lenke til kommentar
Citus Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 Yea det blir mulig ^AH jeg gleder meg til Fable 2 ^_^ Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 De videoene jeg har sett fra Fable 2 gameplay så langt virker veldig lovende for min del, jeg simpelten elsker omgivelsene og fargene. Vet det første jeg kommer til å gjøre når jeg får spillet er å stikke og drepe familien til en kompis (og få experience for de). Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 Blir uendelig bra dette her! CE er bestillt for en god stund siden, gleder meg til den er i hendene mine ja Lenke til kommentar
worthy Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 De videoene jeg har sett fra Fable 2 gameplay så langt virker veldig lovende for min del, jeg simpelten elsker omgivelsene og fargene.Vet det første jeg kommer til å gjøre når jeg får spillet er å stikke og drepe familien til en kompis (og få experience for de). Måtte si jeg lo litt av den, spesielt ettersom det kan tolkes som at du har planer om å gjøre det utenfor spillet . Men ja jeg gleder meg til å spille Co-op. Blir sikkert utrolig gøy. Lenke til kommentar
ymsefisen Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 Haha. Utrolig bra! Gleder meg enormt til dette spillet. Blir nok det jeg blir sittende mest med frem til Mirrors Edge slipper ut i november. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 Atmosfæren og grafikken Ser helt fantastisk ut. Både jeg og min kjære kommer nåkk til å bruke noen timer på dette spillet. Lenke til kommentar
Fetch Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 Kult, men skal den hundevalpen jeg hørte han prate om følge etter meg hele tiden? Lenke til kommentar
Kløno Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 hvor er det best(billigst) å kjøpe CE versjonen? Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Absoluttspill, uten tvil der eg har bestillt. Lenke til kommentar
SirKenneth89 Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Håper spillet blir veldig bra, likte enern veldig godt i hvertfall. Håper bare ikke at spillet føles som Fable med next-gen grafikk, da blir i hvertfall jeg litt skuffet! Ber om en bedre historie enn enern + varierte quests og side-quests! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå