Opelduude Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Nå begynner jeg å bli lettere irritert her, får hverken msn eller windows update til å fungrer. Får bare feilmeldinger om at det oppsto en kritisk feil når jeg prøver å innstalere msn. Når jeg manuelt prøver å laste ned oppdateringer så står det bare at jeg må prøve igjen senere. Noen som har noen forslag? Lenke til kommentar
PerB Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 Installert både operativsystem og hovedkortsdrivere (etter emnet har du bare formatert og da vil selvsagt intet virke)? Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 23. september 2008 Forfatter Del Skrevet 23. september 2008 Installert både operativsystem og hovedkortsdrivere (etter emnet har du bare formatert og da vil selvsagt intet virke)? Internettet virker uten problem, har ikke vært sånn før når jeg har formatert denne pc-en. Skal prøve å oppdatere alle driverne. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t8fn5F Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 (endret) Installert både operativsystem og hovedkortsdrivere (etter emnet har du bare formatert og da vil selvsagt intet virke)? Internettet virker uten problem, har ikke vært sånn før når jeg har formatert denne pc-en. Skal prøve å oppdatere alle driverne. Ja vær så snill og legg inn alle drivere som skal være til den maskinen. Først chipsetdriverne før noe annet. Når alle røde eller gule merknader er borte i enhetbehandlingen, så kan du begynne å stille spørsmål igen.. Endret 24. september 2008 av Slettet-t8fn5F Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå