Gå til innhold

Warhammer Online: Vil jeg like WAR?


Anbefalte innlegg

Hei, jeg vurdere å kjøpe WAR. Fikk prøvd betaen i ca 1 og en halv time og jeg likte det.

Spillte wow før, men sluttet når jeg kom til lvl 20. Syntes det var så skjedelig. Sloss nesten bare mot monstre og sånt. Jeg har noen spørsmål:

 

1. Får man 30 dager gratis når man begyner å spille sånn som på Wow?

2. Hva er max lvl

3. Er det mounts der? Vist det er det hvilket lvl får man det i og hvor mye koster det?

4. Er det noe battleground eller Arena lignende greier i War?

5. Er det mye PVP? Synes det å gå rundt å drepe monstre hele tiden er skjedelig.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

1. Får man 30 dager gratis når man begyner å spille sånn som på Wow?

Om du kjøper spillet ja.

 

2. Hva er max lvl

Max Level er 40 (XP levling)

Renown rank 80. (Honor om du vil ( har spilt wow))

 

3. Er det mounts der? Vist det er det hvilket lvl får man det i og hvor mye koster det?

Ja, level 20, koster 15g. Du har mest sansynlig mykje meir når du er level 20. (Plukk opp kill quests for scenario)

 

4. Er det noe battleground eller Arena lignende greier i War?

Open world RvR (noko som er heile greia med WAR) og Scenario.

 

5. Er det mye PVP? Synes det å gå rundt å drepe monstre hele tiden er skjedelig.

Nei, nesten ikkje noko PvP, derimot Group PvP og RvR - Realm vs Realm - Destruction versus order.

Endret av lassaron-jon
Lenke til kommentar
Jeg har spilt gw no i 3 år, vil da dette spille være noe for meg? :)

WAR er nok det beste spillet på markedet no.

Ein ting du må vere obs på:

Det her er ikkje solo spill. Om du vil springe rundt som roguge, kill and run. Det kjem ikkje til å fungere.

 

Eg meinar heilt klart at det spillet her krever eit bra guild der du kan vere med å ta keeps for guilden din, gjere public quests osb.

 

Edit:

Det spillet her handler mest om RvR, ikkje veldig mykje PvE som raid instancer.

 

Då er vel Wotl eller EQ2 din ting

Endret av lassaron-jon
Lenke til kommentar

Det er ikke et solo spill om definisjonen på solo er at det er ingen andre spillere rundt deg. Men du kan gjøre det aller meste i spillet uten å direkte sammarbeide med andre. Riktignok er det andre folk fra din egen side i rvr scenarioer og battleground og city sieges osv..men du kan kjempe din egen kamp på en måte...

 

Eneste delene av spillet du nesten må sammarbeide i er pve dungeons osv...men dette er en svært liten del av spillet.

 

Man kan sammenligne litt med pvp i wow...dvs man er i BG's sammen med andre, men man trenger ikke gjøre hva andre sier av den grunn (slik man må i pve grupper om man ikke vil kickes)

 

Personlig syntes jeg det er mye mer frihet til å gjøre akkurat det jeg vil her i WAR enn det var i wow.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...